CNNMoney zapowiada globalną ekspancję

CNN Worldwide poinformowało dzisiaj o planach związanych z międzynarodowym rozwojem marki CNNMoney dotyczących zarówno telewizji jak i platform cyfrowych. Dzięki niej odbiorcy z całego świata zyskają jeszcze lepszy dostęp do najwyższej jakości informacji i analiz finansowych.

 

Sieć ma zamiar powiększyć zespoły CNNMoney w Londynie, Dubaju, New Delhi i Hongkongu, co pozwoli na realizację nowych formatów, serii, magazynów oraz programów informacyjnych o wydarzeniach dotyczących konkretnych regionów i odbiorców.

Relaunch CNNMoney International budowany jest na sukcesie CNNMoney U.S. przy wykorzystaniu siły i zasięgu CNN International.

„Dzięki połączeniu pod marką CNNMoney amerykańskiego portfolio informacji biznesowych z międzynarodowym, możemy teraz zaoferować jeszcze ciekawszy produkt i doświadczenia odbiorcom zainteresowanym informacjami gospodarczymi i finansowymi z całego świata” powiedział Mike McCarthy, Senior Vice President i General Manager CNN International.

CNNMoney zajmie się informacjami z Azji, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Ameryki Łacińskiej. Wśród tematów, które będzie poruszać znajdą się m.in. wydarzenia dotyczące globalnych rynków i ekonomii, strategie biznesowe przedsiębiorstw, informacje o liderach korporacji, globalnych markach, ale również podróżach biznesowych, stylu życia i luksusie oraz takich sektorach jak motoryzacja, energia i technologia.

Na antenie CNN International CNN Money będzie reprezentowane przez programy takich dziennikarzy jak Richard Quest, Nina dos Santos i Maggie Lake. Program CNNMoney View with Nina dos Santos będzie nadawany z Londynu o godz. 12:00 CET, program CNNMoney with Maggie Lake  o godz. 15:00 CET, a Quest Means Business prowadzony przezRicharda Questa z Nowego Jorku będzie emitowany o godz. 22:00 CET. Richard Quest został mianowany głównym redaktorem CNNMoney i będzie odpowiedzialny za tworzenie codziennego newsletteru „CNNMoney Presents: Quest Means Business” publikowanego wraz z otwarciem azjatyckich rynków.

W zespole CNNMoney znaleźli się również John Defterios, stacjonujący w Abu Dabi i zajmujący się tematyką rynków wschodzących; Andrew Stevens, wydawca i korespondent z regionu Azji i Pacyfiku stacjonujący w Hongkongu; Eleni Giokos zajmująca się rynkami afrykańskimi i stacjonująca w Johannesburgu oraz Samuel Burke, korespondent biznesowy CNNMoney stacjonujący w Nowym Jorku. Zespoły redakcyjne odpowiedzialne za kształt serwisu CNNMoney, zarówno w telewizji jak i na platformach cyfrowych, będą podlegać Penny Manis, Director of Global Business News Programming, która stacjonuje w Nowym Jorku oraz Markowi Thompsonowi, Managing Editor of CNNMoney International, który stacjonuje w Londynie.

Dzięki wprowadzanym zmianom materiały CNNMoney oparte o analizy danych będą również realizowane w innych międzynarodowych biurach CNN. Reporterzy otrzymają dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, by relacjonować i reagować na wydarzenia z globalnych rynków.

„Biznesmeni poszukujący informacji i analiz na temat wydarzeń oraz trendów geopolitycznych wpływających na biznes, rynki i ich prywatny majątek, wybierają CNN częściej, niż inne międzynarodowe sieci informacyjne” mówi Antonio Canto, Vice President, Advertising Sales CNN International. „CNNMoney International to źródło autorskich reportaży takich dziennikarzy jak John Defterios, Richard Quest czy Nina dos Santos. Dzięki planowanemu rozwojowi na wszystkich platformach od telewizji, przez internet, po media społecznościowe oraz aplikacje mobilne i wszechstronnym informacjom o najważniejszych wydarzeń w świecie biznesu, finansów i ekonomii, a także analizom i komentarzom kluczowych ekspertów, z pewnością przypadnie do gustu naszym międzynarodowym odbiorcom i reklamodawcom.”

źródło;CNN International

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.