Internet & Gry - Reklama

Filip Trusz nowym zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl

Filip Trusz awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego Moto.pl ds. kontentu. Od  stycznia 2022 r. kieruje on codzienną pracą redaktorów serwisu, czuwa nad tworzeniem treści oraz zarządza newsroomem i terminami publikacji materiałów. Trusz związany jest z Moto.pl od 2014 r.  

 

Filip Trusz od początku pracy w Moto.pl zajmował się przede wszystkim kwestiami dotyczącymi przepisów ruchu drogowego, zmianami w prawie, poradami dla kierowców oraz wiadomościami z branży motoryzacyjnej. Jest redaktorem prowadzącym cyklu „Wyższa Szkoła Jazdy”. Od stycznia tego roku, już w nowej roli, koordynuje codzienną pracę redakcji serwisu i dba o treści, które każdego dnia pojawiają się na Moto.pl.

 

 

– Bardzo się cieszę z nowej rolimówi Filip Trusz, zastępca redaktora naczelnego Moto.pl ds. kontentu. – Do redakcji trafiłem kilka lat temu, jeszcze jako student, na praktyki – teraz jestem zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl, które w międzyczasie stało się jednym z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. To duża odpowiedzialność, ale i szansa. Razem z całą redakcją postaramy się, aby Moto.pl było źródłem ciekawych i angażujących artykułów dla każdego kierowcy. I nie tylko! dodaje Trusz. 

– Przez ostatnie lata Filip wykazał się ponadprzeciętnym zaangażowaniem w pracę redakcji i ma swój wkład w sukcesy zasięgowe Moto.pl  komentuje zmianę Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – W ostatnim czasie poświęcam coraz więcej uwagi kwestiom związanym z prowadzeniem biznesu Moto.pl, dlatego potrzebowałem wsparcia – osoby, która będzie czuwała nad codzienną pracą redakcji. Jestem przekonany, że Filip doskonale sprawdzi się w roli mojego zastępcy w obszarze kontentu  dodaje Korniejew. 

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i ekotrendy stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów szukających przydatnych treści związanych z branżą moto. Obecnie Moto.pl jest najpopularniejszym serwisem motoryzacyjnym w Polsce. W ubiegłym miesiącu portal odwiedziło 5,5 mln użytkowników, co oznacza aż 75% wzrost w stosunku do poprzedniego roku (Mediapanel, grudzień 2021 r.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *