Prasa - Ksiązka

Forbes Women prezentuje „Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych”

W najnowszym numerze magazynu Forbes Women, który dziś ukazał się na rynku, opublikowano wyniki rankingu – 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2022 roku w Polsce. Na podium zestawienia znalazły się: Iga Świątek, Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Anna Lewandowska.4

„Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes Women 2022” oraz wnioski z badania przedstawiono szczegółowo podczas konferencji Forbes #Razem Mamy Wpływ, która odbyła się 22 czerwca w Warszawie. Wydarzenie było poświęcone najważniejszym wyzwaniom, dobrym praktykom i postulatom związanym z rolą kobiet w społeczeństwie i biznesie.

 

 

– Iga Świątek już od dwóch lat jest na podium naszego zestawienia. W porównaniu do ubiegłego roku jej wartość medialna wzrosła o ponad 319 milionów złotych, osiągając pułap jakiego dotychczas nie notowaliśmy w naszych analizach od początku przygotowywania rankingu – ponad 713 milionów złotych. Wpływ na taki wynik mają oczywiście sukcesy sportowe które przekładają się na olbrzymie zainteresowanie mediów jej sylwetką, ale sami kibice cenią przecież Igę za naturalność i zaangażowanie w sprawy społeczne. Nasza tenisistka zabierając głos w przestrzeni publicznej coraz więcej miejsca poświęca na mówienie o tym, co jest dla niej ważne także poza kortem tłumaczy Piotr Zieliński, redaktor Forbes Women odpowiedzialny za przygotowanie raportu.

Ranking 10 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2022 otwiera Iga Świątek, drugie miejsce zajmuje Małgorzata Rozenek- Majdan, trzecie miejsce – Anna Lewandowska, czwarte miejsce – Maryla Rodowicz, 5. miejsce – Margaret Małgorzata Jamroży, 6. miejsce – Martyna Wojciechowska, 7. Edyta Górniak, 8. miejsce – Barbara Kurdej-Szatan, 9. Olga Tokarczuk, 10. miejsce zajmuje Anita Włodarczyk.

Chcąc wyłonić liderki rankingu, w tegorocznym zestawieniu poddano analizie łącznie ponad 3,2 mln publikacji. Wartość medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 8,6 mld zł. Dobrana metodologia umożliwiła zweryfikowanie, które spośród polskich kobiecych nazwisk miały największą moc w ostatnich dwunastu miesiącach. Kobiety, które znalazły się w całej prezentowanej liście 100 nazwisk, bardzo się od siebie różnią – są wśród nich aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, ale także pisarki, dziennikarki, influencerki czy przedsiębiorczynie. Wszystkie latami pracowały na pozycję zawodową i rozpoznawalność medialną. Dzieli je profesja, wiek i pochodzenie, łączy – silna marka osobista.

Dane, na podstawie których wybrano 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce, zostały przygotowane przez partnera rankingu – firmę analityczną Press-Service Monitoring Mediów, która kompleksowo monitoruje Internet, social media, prasę i radio.

Raport można znaleźć w najnowszym wydaniu magazynu Forbes Women oraz tutaj: https://www.forbes.pl/forbeswomen/magda-gessler-barbara-kurdej-szatan-i-malgorzata-rozenek-majdan-o-personal-brandingu/mg5vbz7

Więcej o konferencji Forbes #Razem Mamy Wpływ: https://www.forbes.pl/forbeswomen/forbes-razem-mamy-wplyw-diversityandinclusion-2022/0sfj0vc

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *