Category Archives: Badania

Rekordowy luty Zoom TV

Zoom TV jako jedyny kanał z MUX-8 zanotował w lutym wzrost udziału w widowni z komercyjnej grupy wiekowej 16-49, kończąc miesiąc wynikiem 0,18%. Stał się też kanałem MUX-8 najczęściej wybieranym przez widzów z tej grupy wiekowej korzystających jedynie z telewizji naziemnej, osiągając udział 0,35%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowy start ramówek Grupy TVN

W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN (23,9% udziału w rynku), a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności. Drugi rok z rzędu decyzja o przyspieszonym starcie wiosennej ramówki okazała się być strzałem w dziesiątkę.  (więcej…)
Czytaj więcej >>

Udany start nowego „Idola”

Widzowie pokochali nowego „Idola”. Pierwszy odcinek show, w którym za jurorskim stołem zasiadają: Elżbieta Zapendowska, Ewa Farna, Wojtek Łuszczykiewicz i Janusz Panasewicz oglądało blisko 2,1 miliona widzów. Telewizja Polsat zanotowała 18,3% udziałów w rynku w grupie komercyjnej, co zapewniło jej pozycję lidera w tej grupie podczas emisji programu. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Co oglądaliśmy w 2016 roku?

Lada moment zaprezentowane zostaną premiery nowych sezonów seriali, które od lat znamy i lubimy. W 2016 roku twórcy zaskoczyli jednak widzów kilkoma nowościami, o których dyskutowano nie tylko na Facebooku i Twitterze, ale też przy niejednej kawie w biurze. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Dobry rok 2016 dla stacji TVN Turbo

Rok 2016 był dla stacji TVN Turbo bardzo owocny. Kanał wprowadził szereg nowości programowych, zadbał również o lubiane przez widzów kontynuacje, które od lat spotykają się z dużym zainteresowaniem widowni. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Udany koniec roku 2016 dla TVN24 BIS

Koniec 2016 roku przyniósł TVN24 BiS bardzo dobre wyniki oglądalności. W grudniu, w docelowej grupie widzów (A25-59 Top Management) stacja poprawiła swój wynik rok do roku o 22% uzyskując SHR na poziomie 0,7%, a w grupie komercyjnej nawet o 38%! (więcej…)
Czytaj więcej >>

Mocny start kanału HGTV Home & Garden

7 stycznia zadebiutował na polskim rynku kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Już w dniu startu kanał odnotował wysoki udział w grupie komercyjnej 16-49 – 0.48%. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły aż do 0.66%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

„W tyle wizji” z rekordem!

Prawie 600 tys. widzów (4,3 proc. udz.) obejrzało 13 grudnia wydanie programu „W tyle wizji” w TVP Info. Jest to jego najlepszy wynik od debiutu na antenie 1 kwietnia br. Wczorajsze wydanie poprowadzili Magdalena Ogórek i Krzysztof Feusette. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVP1 liderem weekendu!

TVP1 deklasuje konkurencję! W ostatni weekend najwięcej widzów wybrało Jedynkę. W sobotę 10 grudnia średnie udziały TVP1 wyniosły 10,7 proc., a w niedzielę - 14,3 proc., co dało antenie pierwszą pozycję na rynku. Największą widownię zgromadził uwielbiany przez widzów „Teleexpress”, zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich oraz najnowszy sezon serialu „Blondynka”. (więcej…)
Czytaj więcej >>