Category Archives: Badania

TVN wygrywa kwietniowy wyścig ramówek.

W kwietniu TVN był po raz kolejny najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kluczowych dla reklamodawców grupach docelowych. Co więcej, udział całego portfolio sięgnął 25,8% (16-49). Jest to wzrost o 7,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dzięki doskonałej wiosennej ofercie programowej Grupa TVN wygrywa z konkurencją i potwierdza, że jest najszybciej rosnącym nadawcą na rynku*.  (więcej…)
Czytaj więcej >>

3 miliony widzów oglądały XI Płocką Noc Kabaretową w Polsacie

Niedzielna XI Płocka Noc Kabaretowa przyciągnęła przed telewizory średnio 3 miliony widzów.W trakcie jej nadawania Polsat był liderem w obu grupach audytoryjnych.Na scenie płockiego amfiteatru podczas wieczoru zatytułowanego „Kobieta pracująca” wystąpiły gwiazdy polskiej sceny kabaretowej m.in.. Paranienormalni, Marcin Daniec i Kabaret Młodych Panów. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Kolejny rekordowy miesiąc w Czwórce

Kwiecień – ze średnimi udziałami w rynku wynoszącymi 4,23% (SHR All 4+) – był najlepszym miesiącem Czwórki od czasu cyfryzacji. Był to jednocześnie trzeci najwyższy wynik w całej historii stacji. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Bardzo dobre wyniki wiosennej nowości Polsatu „The Brain. Genialny Umysł”

Emitowana wiosną nowość Polsatu, program „The Brain. Genialny Umysł”, w którym zwykli ludzie prezentują swoje ponadprzeciętne umiejętności, co tydzień gromadziła przed telewizorami średnio prawie dwa miliony widzów. Niezwykły show zanotował udziały w rynku na poziomie 15,4% w grupie komercyjnej i 11,9% wśród wszystkich oglądających. Stacja poprawiła wynik w tym paśmie względem ubiegłej wiosny. (więcej…)
Czytaj więcej >>

SES prezentuje wyniki badania Monitor Satelitarny 2016

Transmisja satelitarna  pozostaje wiodącym sposobem dostarczania sygnału telewizyjnego na obszarze całej Europy. Obecnie 156 milionów europejskich gospodarstw domowych jest objętych zasięgiem satelitów ASTRA. W ostatnich latach znacznie zwiększyła się także liczba odbiorców treści nadawanych w wysokiej rozdzielczości. Raport Monitor Satelitarny 2016 pokazuje stabilny wzrost udziału w rynku treści Ultra HD. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVP Seriale podbija rynek

W środę 19 kwietnia kanał TVP Seriale uzyskał najwyższe w tym roku udziały w rynku. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) wyniosły one 2,15%, w grupie widzów 16-59 - 2,28%, a w grupie ogólnej (4+) – 1,76%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Fantastyczna Wielkanoc w TVN

W świąteczny weekend (14 – 17 kwietnia) Grupa TVN zanotowała ponad 26% udziału w grupie 16 – 49. HGTV Home & Garden oraz TTV pobiły swoje rekordy oglądalności! (więcej…)
Czytaj więcej >>

Kolejny fantastyczny miesiąc dla TVN

W marcu TVN po raz kolejny został liderem rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Jest najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49*. Cała Grupa zwiększyła swój udział w rynku o ponad 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowe wyniki oglądalności „Kuchennych rewolucji”

"Kuchenne rewolucje" już od wielu sezonów są liderem oglądalności pasma, ale edycja wiosenna bije wszelkie rekordy. Marcowe odcinki zgromadziły przed odbiornikami ponad 2,7 mln widzów, uzyskując w grupie komercyjnej 27% udziału w rynku, a w grupie kobiet z większych miast aż 32%!. (więcej…)
Czytaj więcej >>