Category Archives: Badania

TVN Turbo: Bardzo dobre wyniki stacji i jesienne nowości programowe!

Kanał TVN Turbo osiągnął w sierpniu bardzo dobry wynik SHR% = 1,44% w atrakcyjnej męskiej grupie z wysokimi zarobkami powyżej 3500 PLN. Również okres wakacyjny był bardzo udany, stacja może się pochwalić blisko 14% wzrostem udziału w grupie mężczyzn z miast  w miesiącach letnich od czerwca do sierpnia b.r. w stosunku do ubiegłego roku! (więcej…)
Czytaj więcej >>

„Koło Fortuny” hitem niedzieli

W niedzielę, 10 września, o godz. 14.40, 1,9 mln widzów przy udziale 21,0% obejrzało pierwszy premierowy odcinek „Koła Fortuny” TVP2. Tym samym Dwójka zdeklasowała konkurencję stając się liderem pasma. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Wiadomości i TVP INFO wygrywają z konkurencją

W niedzielę, 10 września, „Wiadomości” były programem, który zgromadził najwięcej widzów – 3 020 mln przy udziałach 21,7%. Sukces odniosło TVP INFO. Antena wygrała tego dnia stając się liderem kanałów informacyjnych – 4,26%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Znakomity start jesiennych premier Czwórki

Pierwszy tydzień jesiennej ramówki przyniósł Czwórce dalszy wzrost udziałów w rynku i sukcesy nowych sezonów jej  największych hitów, z wynikami zapewniającymi stacji w wieczornym paśmie nawet 12-krotną przewagę nad konkurencją. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Świetny start drugiej serii „Dziewczyn ze Lwowa”

Wśród najchętniej oglądanych produkcji w weekend, pierwsze miejsce w kategorii fabularnej zajęły „Dziewczyny ze Lwowa”. W niedzielny wieczór 3 września Jedynka pokazała premierowy odcinek z nowej, drugiej serii. Mimo dwuletniej przerwy w emisji, produkcja Studia A (spółka zależna ATM GRUPA) przyciągnęła przez telewizory ponad 3 miliony widzów! (więcej…)
Czytaj więcej >>

Wielki Mecz przyciągnął więcej widzów!

Transmitowany na antenie TVN Wielki Mecz przyciągnął przed telewizory o ponad 416 000 więcej widzów, niż emitowany dwa lata temu mecz TVP vs. TVN. Telewizja TVN była liderem pasma popołudniowego, zarówno w całej populacji jak i grupie komercyjnej 16-49. W organizowanym przez Fundację TVN meczu zmierzyły się drużyny TVN oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Sukces pierwszego weekendu jesiennej ramówki TVP

Premierowe weekendowe programy jesiennej ramówki TVP – sobotnie „The Voice of Poland” TVP2 (1 968 mln widzów, udz. 14,3%), niedzielne „Dziewczyny ze Lwowa” TVP1 (2 970 mln, udz.19,4%) i „Rolnik szuka żony” (3 584 mln., udz. 24,2%) TVP1 podbiły serca widzów pokonując konkurencję w swoich pasmach. W tygodniu, w premierowym paśmie popołudniowym 17:25 – 19:00,…
Czytaj więcej >>