Category Archives: Badania

Udany start nowego „Idola”

Widzowie pokochali nowego „Idola”. Pierwszy odcinek show, w którym za jurorskim stołem zasiadają: Elżbieta Zapendowska, Ewa Farna, Wojtek Łuszczykiewicz i Janusz Panasewicz oglądało blisko 2,1 miliona widzów. Telewizja Polsat zanotowała 18,3% udziałów w rynku w grupie komercyjnej, co zapewniło jej pozycję lidera w tej grupie podczas emisji programu. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Co oglądaliśmy w 2016 roku?

Lada moment zaprezentowane zostaną premiery nowych sezonów seriali, które od lat znamy i lubimy. W 2016 roku twórcy zaskoczyli jednak widzów kilkoma nowościami, o których dyskutowano nie tylko na Facebooku i Twitterze, ale też przy niejednej kawie w biurze. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Dobry rok 2016 dla stacji TVN Turbo

Rok 2016 był dla stacji TVN Turbo bardzo owocny. Kanał wprowadził szereg nowości programowych, zadbał również o lubiane przez widzów kontynuacje, które od lat spotykają się z dużym zainteresowaniem widowni. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Udany koniec roku 2016 dla TVN24 BIS

Koniec 2016 roku przyniósł TVN24 BiS bardzo dobre wyniki oglądalności. W grudniu, w docelowej grupie widzów (A25-59 Top Management) stacja poprawiła swój wynik rok do roku o 22% uzyskując SHR na poziomie 0,7%, a w grupie komercyjnej nawet o 38%! (więcej…)
Czytaj więcej >>

Mocny start kanału HGTV Home & Garden

7 stycznia zadebiutował na polskim rynku kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Już w dniu startu kanał odnotował wysoki udział w grupie komercyjnej 16-49 – 0.48%. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły aż do 0.66%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

„W tyle wizji” z rekordem!

Prawie 600 tys. widzów (4,3 proc. udz.) obejrzało 13 grudnia wydanie programu „W tyle wizji” w TVP Info. Jest to jego najlepszy wynik od debiutu na antenie 1 kwietnia br. Wczorajsze wydanie poprowadzili Magdalena Ogórek i Krzysztof Feusette. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVP1 liderem weekendu!

TVP1 deklasuje konkurencję! W ostatni weekend najwięcej widzów wybrało Jedynkę. W sobotę 10 grudnia średnie udziały TVP1 wyniosły 10,7 proc., a w niedzielę - 14,3 proc., co dało antenie pierwszą pozycję na rynku. Największą widownię zgromadził uwielbiany przez widzów „Teleexpress”, zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich oraz najnowszy sezon serialu „Blondynka”. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Jedynka zwycięzcą weekendu

Doskonała oglądalność konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz rekordowe widownie „Teleexpressu” przyniosły sukces Jedynce, która okazała się bezapelacyjnym liderem minionego weekendu. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Polacy o pracy osadzonych w zakładach karnych

W ramach projektu „Rinke za kratami” przeprowadzone zostało badanie opinii, z którego wynika że praca, dostęp do psychologa i wsparcie rodziny są zdaniem respondentów czynnikami o najbardziej pozytywnym wpływie na osadzonych.Blisko 95% Polaków jest zwolennikami wykonywania pracy przez osoby przebywające w zakładach karnych.W polskich zakładach karnych przebywa obecnie 71.306 osadzonych. Mniej niż połowa z nich…
Czytaj więcej >>

Ponad 63 proc. Polaków deklaruje, że bierze udział w zabawach i tradycyjnych obrzędach związanych z Andrzejkami.

Andrzejki to święto, które w tradycji ludowej nierozerwalnie związane jest z wróżbami i przesądami.  Wydawać by się mogło, że współcześnie pozbawione pierwotnej  magii święto, jest wyłącznie pretekstem do spotkań towarzyskich. Tymczasem, jak pokazuje badanie: „Zjawiska nadprzyrodzone oczami Polaków” zrealizowane na zlecenie telewizji CI Polsat (Crime+Investigation) przez SW Research[i],6,4 proc. Polaków twierdzi, że osobiście doświadczyło spełnienia…
Czytaj więcej >>

TVN24 BIS – Wysokie wyniki oglądalności jesienią

Tej jesieni TVN24 BiS osiąga bardzo dobre wyniki w atrakcyjnych grupach docelowych. Od początku września stacja osiągnęła SHR na poziomie 0,76% w grupie All 25-59 Top Management, wyprzedzając tym samym TVP3 czy Polsat News 2. W samym październiku TVN24 BiS uzyskał udział wysokości 0,75% we wspomnianej grupie widzów, zajmując tym samym wysoką pozycję w rankingu…
Czytaj więcej >>

TVN Meteo Active – dobre wyniki jesiennej ramówki!

TVN Meteo Active w sezonie jesiennym notuje wzrost udziałów w atrakcyjnych grupach docelowych. 48%wzrost w stosunku do roku 2015 w grupie kobiecej z miast, przełożył się na udział 0,09%. Z kolei w grupie komercyjnej z miast stacja zanotowała +39% i udział równy 0,08%. (więcej…)
Czytaj więcej >>