Category Archives: Badania

„Przyjaciółki” z najlepszym wynikiem w sezonie

Czwartek bez "Przyjaciółek"? To niemożliwe i powtarzamy to już szósty sezon! Wierni fani produkcji regularnie włączają Polsat, w czwartki o godzinie 21.05, aby śledzić losy przebojowych „Przyjaciółek”. Z pewnością polecają swój ulubiony serial rodzinie, przyjaciołom i znajomym, a to wpływa na bardzo dobre wyniki oglądalności serialu. Wczorajszy, ósmy odcinek zgromadził najwięcej widzów od początku szóstego…
Czytaj więcej >>

Wyniki ZTE za 3 kw. 2015

ZTE odnotował w pierwszych 9 miesiącach br. wzrost zysku netto o 42%. Przychody firmy na koniec trzeciego kwartału zwiększyły się o 16,5% i osiągnęły poziom 68,52 miliarda juanów (RMB*). Na ten wynik złożyła się większa sprzedaż optycznych rozwiązań sieciowych oraz infrastruktury 4G LTE. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Wzrost oglądalności kanałów TVN24 i TVN24 Biznes i Świat

Stacje informacyjne w Grupie TVN - TVN24 oraz TVN24 BIŚ odnotowały duże wzrosty oglądalności w atrakcyjnej upmarketowej grupie (A 25-59, NR, Top Management). W ubiegłym miesiącu w stosunku do roku ubiegłego SHR% stacji TVN24 wzrósł o 14%, zaś kanał TVN24 BIŚ uzyskał wyższy SHR% aż o 20%! (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowe udziały TVP INFO

26 października br. był niezwykle pomyślny dla TVP INFO. Kanał informacyjny Telewizji Polskiej uzyskał średnie dzienne udziały na poziomie aż 6,6 proc! Są to najwyższe rekordowe udziały TVP INFO od chwili uruchomienia tego kanału w zmienionej formule – czyli od 1 września 2013 roku! (więcej…)
Czytaj więcej >>

1,4 mln widzów meczów Polaków w Mistrzostwach Europy siatkarzy

Cztery spotkania, które zagrała reprezentacji Polski na siatkarskich Mistrzostwach Europy na antenach Polsatu Sport i Polsatu Sport News oglądało średnio 1,4 mln widzów. Polacy podczas rozgrywanego we Włoszech i Bułgarii turnieju, w ćwierćfinale przegrali ze Słowenią i odpadli z dalszej rywalizacji. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Discovery Turbo Xtra w trzecim kwartale 2015

W trzecim kwartale 2015 kanał Discovery Turbo Xtra miał nadal wysokie wskaźniki dopasowania w męskich, atrakcyjnych komercyjnie, grupach celowych jak: AFF 208 (M 16-34, miasta 100 tys.+ vs. A 16-49), czy AFF 206 (M 25-49, miasta, dochód 3000+ vs A 16-49). (więcej…)
Czytaj więcej >>

Sukces jesiennej ramówki Adventure HD

Telewizja Adventure HD przygotowała wiele nowości na długie, jesienne wieczory dla swoich widzów. Od 1-go października są również emitowane nowe odcinki najpopularniejszych programów o tematyce wędkarskiej i łowieckiej. Kanał cieszy się dużym powodzeniem wśród widowni z dużych miast. Indeks AFF w grupie A16-49 z miast powyżej 500 tys wynosi 274. (więcej…)
Czytaj więcej >>