Category Archives: Badania

TVN Meteo Active – dobre wyniki jesiennej ramówki!

TVN Meteo Active w sezonie jesiennym notuje wzrost udziałów w atrakcyjnych grupach docelowych. 48%wzrost w stosunku do roku 2015 w grupie kobiecej z miast, przełożył się na udział 0,09%. Z kolei w grupie komercyjnej z miast stacja zanotowała +39% i udział równy 0,08%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Sukces frekwencyjny grupy TVP

Właściwa koordynacja programowa TVP zaowocowała w bieżącym tygodniu najlepszymi wynikami oglądalności jesieni. W poniedziałek, 14 listopada, wszystkie stacje grupy TVP osiągnęły udział widowni 34,4 proc., zyskując o ponad 5 punktów procentowych powyżej średnich notowanych jesienią br. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVN Fabuła bije rekordy oglądalności

Stacja ma za sobą najlepszy październik w swojej ponad rocznej historii. W komercyjnej grupie widzów w wieku 16 - 49 udziały TVN Fabuła w rynku wyniosły 0,48%. To przede wszystkim zasługa znakomicie ułożonych pasm filmowych. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Egzamin na prawo jazdy zdany z Jedynką

Ponad 1,8 mln widzów obejrzało wczoraj „Wielki Test na Prawo Jazdy” w TVP1. Zwycięski duet - Agnieszka Kaczorowska i Antoni Królikowski – wygraną przekazał fundacji „Pasje”. Natomiast 250 tys. widzów rozwiązywało test w Internecie i przy użyciu aplikacji na urządzenia mobilne. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Wygrana jesień TVP

W trzech najważniejszych gatunkach telewizyjnych: serwis informacyjny, serial fabularny i show Telewizja Polska zdecydowanie wygrywa tej jesieni z konkurencją. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Znakomita inauguracja 10. sezonu „Barw szczęścia” TVP2

Dziesiąty sezon „Barw szczęścia” – jednego z najpopularniejszych seriali TVP2 – miał tym razem wyjątkowo udaną, wręcz znakomitą inaugurację. 31 sierpnia br. odnotował on blisko 3,3 mln widownię i 24-proc. udział wśród ogółu widzów. Co więcej, serial pokonuje konkurencję nie tylko w grupie ogólnej 4+, ale także w tzw. grupie komercyjnej (16-59). (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowy sierpień PULS 2

W sierpniu 2016 roku dynamicznie rozwijający się kanał PULS 2 osiągnął 2,03% udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza 2-procentowy wzrost w porównaniu z sierpniem 2015. Tym samym był to najlepszy sierpień w historii PULS 2. Telewizja Puls jako nadawca osiągnęła 5,6% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku telewizyjnym, co zapewnia stacji utrzymanie mocnej trzeciej pozycji…
Czytaj więcej >>