Category Archives: Badania

„The Voice of Poland” w czołówce na portalach społecznościowych

Popularność „The Voice of Poland” stale rośnie. W pierwszym miesiącu emisji ósmej edycji, program zanotował znaczące awanse i znalazł się w czołówce rankingu* zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, wyprzedzając profile tak popularnych produkcji, jak „Kuba Wojewódzki”, „Mam talent”, „Fakty TVN” czy „Top Model”. (więcej…)
Czytaj więcej >>

“Fakty” TVN liderem oglądalności

"Fakty" TVN w październiku ponownie zanotowały największą oglądalność wśród programów informacyjnych. Od początku roku wyprzedzają "Wiadomości" TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVP Sport liderem oglądalności

TVP Sport był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w ubiegłym tygodniu (23 – 29 października). W grupie wszystkich widzów 4+ średnie udziały w rynku telewizyjnym wyniosły 0,55 proc., a w grupie 16-49 – 0,38 proc. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Weekendowe sukcesy Telewizji Polskiej

W niedzielę Jedynka była liderem dnia zarówno pod względem widowni (średnia 863 tys.), jak i udziałów (10,32%). Widzowie TVP1 najchętniej oglądali show „Rolnik szuka żony”, „Wiadomości” oraz teleturniej „Jaka to melodia?”. W Dwójce niedzielny odcinek „Koła Fortuny” zgromadził rekordową widownię, a piątkowy odcinek „Barw szczęścia” był najlepiej oglądanym serialem weekendu. (więcej…)
Czytaj więcej >>

„Na dobre i na złe” i „Na sygnale” z rekordem

Ponad 4 mln widzów (26,4% udz.) obejrzało 25 października odcinek jednego z najpopularniejszych seriali TVP2 „Na dobre i na złe”, a prawie 2,5 mln (18,2% udz.) odcinek serialu „Na sygnale”. W jesiennej ramówce były to rekordowe wyniki dla obu produkcji Dwójki. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Ponad milion widzów serialu „Mecenas Lena Barska” w Czwórce

Średnio 1 mln 6 tys. widzów gromadzi w piątki o godz. 20 najnowszy serial Czwórki „Mecenas Lena Barska". Emitowana od października w jednym z najbardziej konkurencyjnych pasm, w którym o widza rywalizują najatrakcyjniejsze propozycje największych stacji, nowość Czwórki uzyskała prawie 7% udziałów w rynku.  (więcej…)
Czytaj więcej >>

Udany trzeci kwartał TVN 24 i TVN 24 BIS

TVN24 zamknął trzeci kwartał wynikiem udziałów w oglądalności na poziomie 4,7% SHR w grupie all 4+ i tym samym utrzymuje stabilną pozycję lidera w kategorii stacji informacyjnych. W grupie komercyjnej, w tym samym okresie, stacja odnotowała wynik na poziomie 2,8% SHR i poprawiła swój wynik do analogicznego okresu 2016 o 15%. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowy start 2. sezonu serialu kryminalnego „BELFER”

Blisko 620 tysięcy widzów – tyle osób w ciągu dwóch pierwszych dni od premiery zobaczyło pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu „BELFER” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. W tym 423 tysiące obejrzało niedzielną premierę bezpośrednio w CANAL+. Wynik premierowej emisji na antenie stacji to rekord, jeśli chodzi o oglądalność seriali i filmów w całej historii…
Czytaj więcej >>

Rekord Grupy Kino Polska i Stopklatki TV

W sobotę, 14 października 2017 roku, Grupa Kino Polska i powiązany z nią kapitałowo kanał Stopklatka TV osiągnęły łącznie 3,36% udziału w widowni grupy komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest najlepszym wynikiem dziennym w historii Grupy i Stopklatki TV łącznie. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Niedziela należała do TVP1

Program w TVP1 „Rolnik szuka żony” przyciągnął największą widownię spośród wszystkich programów rozrywkowych tej jesieni. Uczuciowe zmagania rolników śledziło prawie 4 mln widzów. Rośnie również liczba widzów Jedynkowego programu „Jaka to melodia”, niedzielny odcinek obejrzało ponad 2,5 mln widzów. (więcej…)
Czytaj więcej >>