Category Archives: Pozostałe

MEC: klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami przepisów; rynek płatnej TV straci 1,5 mln klientów?

Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i nc+. Jak pokazuje badanie MEC - 72 proc. odbiorców kablówek i 75 proc. odbiorców platform jest przeciwnych temu, by ich operator przekazywał Poczcie Polskiej dane osobowe. Duża część wolałaby zrezygnować z kanałów TVP, by uniknąć tego scenariusza, a…
Czytaj więcej >>

Discovery Historia HD? – nieprędko

Redakcja serwisu SATinfo24.pl zwróciła się z pytaniem do przestawicieli Discovery : Kiedy na Polskich rynku zostanie uruchomiony Discovery Historia w jakości HD. Jaką dostaliśmy odpowiedź? Zapraszamy do lektury. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Liderzy programu „Kocham Cię, Polsko!” dla SATinfo24.pl

Za nami wielki finał X edycji „Kocham Cię, Polsko!” portal SATinfo24.pl zapytał liderów grup co się im podobało, co ich poruszyło, jakie były najlepsze momenty, najśmieszniejsze sytuacje, interesujące wpadki oraz który odcinek zapadł im szczególnie w pamięci. Zapraszamy do lektury. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVN24 liderem wśród stacji informacyjnych w maju

W maju 2017 roku TVN24 było najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Dużym wzrostem oglądalności może pochwalić się też TVN24 BiS. (więcej…)
Czytaj więcej >>

nc+ gwarantuje sportowe emocje

To był jeden z najbardziej emocjonujących weekendów na Platformie nc+ w tym sezonie. W sobotnim finale Ligi Mistrzów Real Madryt pokonał Juventus 4:1. Natomiast w niedziele piłkarskim mistrzem Polski została Legia Warszawa, ale walka o tytuł do samego końca była bardzo emocjonująca. W nocy z czwartku na piątek rozpoczęły się również finały NBA. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego

W okresie ramówki wiosennej TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49 i jako jedyna ze stacji BIG4 zwiększyła udział w rynku w porównaniu z wiosną 2016. (więcej…)
Czytaj więcej >>

„Wiadomości” i TVP Info liderami niedzieli

„Wiadomości” TVP1 oraz TVP Info 4 czerwca (niedziela) były najważniejszym źródłem informacji dla Polaków. Tego dnia główny serwis informacyjny oglądało prawie 2,8 mln widzów (19,9% udz.). Kanał TVP Info zdystansował konkurencję mając średnio ponad 320 tys. widz. (4,5% udz.). (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego

W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym. (więcej…)
Czytaj więcej >>

TVN wygrywa kwietniowy wyścig ramówek.

W kwietniu TVN był po raz kolejny najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kluczowych dla reklamodawców grupach docelowych. Co więcej, udział całego portfolio sięgnął 25,8% (16-49). Jest to wzrost o 7,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dzięki doskonałej wiosennej ofercie programowej Grupa TVN wygrywa z konkurencją i potwierdza, że jest najszybciej rosnącym nadawcą na rynku*.  (więcej…)
Czytaj więcej >>

3 miliony widzów oglądały XI Płocką Noc Kabaretową w Polsacie

Niedzielna XI Płocka Noc Kabaretowa przyciągnęła przed telewizory średnio 3 miliony widzów.W trakcie jej nadawania Polsat był liderem w obu grupach audytoryjnych.Na scenie płockiego amfiteatru podczas wieczoru zatytułowanego „Kobieta pracująca” wystąpiły gwiazdy polskiej sceny kabaretowej m.in.. Paranienormalni, Marcin Daniec i Kabaret Młodych Panów. (więcej…)
Czytaj więcej >>