Category Archives: Pozostałe

Widzowie wybierają jesienne weekendy z TVP

Telewizja Polska średnimi udziałami grupy pokonała w weekend konkurencję (piątek - 27,8% udz., sobota – 26,9% udz. i niedziela - 26,3% udz.). Największą, ponad 3,5 mln widownię spośród wszystkich stacji telewizyjnych, od piątku do niedzieli, zgromadził program TVP1 „Rolnik szuka żony” (23,7% udz.), a w TVP2 rekord edycji uzyskało muzyczne show „The Voice of Poland”…
Czytaj więcej >>

Kolejne sukcesy „Policjantek i Policjantów” w Czwórce

Pierwszy miesiąc emisji siódmej serii „Policjantek i Policjantów” przyniósł kolejne wzrosty wyników hitu Czwórki.  We wrześniu najnowszy sezon  serialu oglądało średnio 1,73  mln widzów, przy udziałach w rynku przekraczających 13%, a wśród widzów odbierających telewizję naziemnie - aż 16% (SHR DTT 4+) i 17% (SHR DTT 16-49). (więcej…)
Czytaj więcej >>

Rekordowy sierpień TVP ABC

Prawie 9% udziałów w grupie 4-12 lat zanotował w sierpniu TVP ABC. Są to najwyższe średnie miesięczne udziały stacji w historii jej nadawania i wzrost aż o 23% w porównaniu do sierpnia 2016. TVP ABC jest najchętniej oglądaną stacją w Polsce wśród najmłodszych widzów. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Świetny wynik koncertu “Roztańczony PGE Narodowy”. Polsat liderem w sobotni wieczór

Sobotni wieczór należał do Polsatu! Razem z publicznością na koncercie „Roztańczony PGE Narodowy" bawiło się 2,42 mln widzów, a telewizja z udziałami na poziomie 17,8% w grupie komercyjnej zanotowała najlepszy wynik wśród wszystkich stacji. Znakomitą widownią może pochwalić się show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Program zgromadził przed telewizorami 1,92 mln widzów, a udziały w grupie…
Czytaj więcej >>

TVN Turbo: Bardzo dobre wyniki stacji i jesienne nowości programowe!

Kanał TVN Turbo osiągnął w sierpniu bardzo dobry wynik SHR% = 1,44% w atrakcyjnej męskiej grupie z wysokimi zarobkami powyżej 3500 PLN. Również okres wakacyjny był bardzo udany, stacja może się pochwalić blisko 14% wzrostem udziału w grupie mężczyzn z miast  w miesiącach letnich od czerwca do sierpnia b.r. w stosunku do ubiegłego roku! (więcej…)
Czytaj więcej >>

„Koło Fortuny” hitem niedzieli

W niedzielę, 10 września, o godz. 14.40, 1,9 mln widzów przy udziale 21,0% obejrzało pierwszy premierowy odcinek „Koła Fortuny” TVP2. Tym samym Dwójka zdeklasowała konkurencję stając się liderem pasma. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Wiadomości i TVP INFO wygrywają z konkurencją

W niedzielę, 10 września, „Wiadomości” były programem, który zgromadził najwięcej widzów – 3 020 mln przy udziałach 21,7%. Sukces odniosło TVP INFO. Antena wygrała tego dnia stając się liderem kanałów informacyjnych – 4,26%. (więcej…)
Czytaj więcej >>