„Magazyn Lifestyle” – nowy projekt specjalny Grupy WP

Już w najbliższy weekend na stronie głównej Wirtualnej Polski ukaże się pierwsze wydanie ekskluzywnego „Magazynu Lifestyle”. Projekt powstał w ścisłej współpracy Obszaru Lifestyle i Departamentu Akcji Specjalnych GWP. Stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów Grupy na atrakcyjne rozwiązania reklamowe wykorzystujące treści premium, podane w nowoczesnej formie graficznej. Partnerem publikacji jest Škoda, a tematem przewodnim szeroko pojęty design.

 

- Z powodzeniem łączymy oczekiwania reklamodawcy i użytkowników. Zgodnie z przyjętą strategią inwestujemy w treści dłuższe i pogłębione, znacznie wykraczając poza standardowe postrzeganie segmentu lifestyle. Magazyn prezentuje więc ekskluzywne, atrakcyjne materiały redakcyjne, które doskonale wpisują się w strategię komunikacji marki. Spełniając wszelkie kryteria reklamy natywnej, realizują cele marketingowe klienta.podkreśla Ingrid Hintz-Nowosad, odpowiedzialna za realizację projektu w obszarze Lifestyle GWP.

W czasach nasycenia standardowej powierzchni reklamowej działania wykorzystujące Content Marketing oraz angażujące formaty natywne są jednymi z najefektywniejszych form nowoczesnej komunikacji marketingowej.

- Dziś przeszło 60% „szytych na miarę” kampanii, realizowanych u dużego wydawcy wykorzystuje ekskluzywne treści, multimedia i angażujące funkcjonalności wpisujące się w user experience serwisów oraz kontekst – mówi Jan Buze, Dyrektor Departamentu Akcji Specjalnych w GWP. Zapewnia to marketerom jakościowy kontakt z użytkownikiem, gwarantuje jego zaangażowanie i pozwala na realizację celów kampanii praktycznie na każdym etapie procesu sprzedażowego. „Magazyn Lifestyle” to doskonały przykład skutecznego, nowoczesnego content marketingu.

„Magazyn Lifestyle” GWP wyróżniają: kontent, styl, jednokolumnowa prezentacja artykułu, duże, wysokiej jakości zdjęcia. Na potrzeby części wywiadów realizowane zostały dedykowane sesje fotograficzne.

- Stawiamy na świetnych, doświadczonych autorów. Do współpracy przy pierwszym wydaniu magazynu zaprosiłyśmy Anetę Wawrzyńczak, Izabelę O’Sullivan, Agnieszkę Żukowską, Michała Suchorę, Łukasza Knapa. Autorskie felietony napisały Anna Dziewit-Meller i Agata Passent – mówi Ingrid Hintz-Nowosad. – W ramach projektu powstają reportaże, pogłębione wywiady i teksty o tematyce społecznej.

Magazyn dołączył do całej gamy narzędzi Content Marketingu oraz reklamy natywnej dostępnych w ofercie Grupy Wirtualna Polska. Uzupełnił takie rozwiązania jak Power Content, Brand Post, Temat/ Premiera Miesiąca oraz Quizy. Ponieważ każde wydanie magazynu wymaga indywidualnego podejścia – od ustalenia tematyki numeru, przez przygotowanie unikatowego kontentu najwyżej jakości, po projekt graficzny – zdecydowano, iż magazyn będzie wydawany tylko we współpracy z partnerami biznesowymi.

Projekt magazynu prowadzą, wraz z Departamentem Akcji Specjalnych, redakcje lifestyle’owe GWP, wydawca serwisów Lifestyle – Ingrid Hintz-Nowosad oraz redaktor naczelna Lifestyle, Karolina Wierzbińska.
Serwis magazyn.wp.pl zadebiutuje w weekend, treści z niego promowane będą (przez cały weekend) w ramach specjalnego modułu eksponowanego na stronie głównej Wirtualnej Polski.

źródło:Grupa WP

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.