Prasa - Ksiązka

„Miasto na jedną noc” – 2. edycja wakacyjnej akcji „Wyborczej”

10 weekendów i 10 miejscowości – reporterzy redakcji lokalnych „Wyborczej” ruszyli w Polskę, by zwiedzić miasta małe i duże, znane i mniej znane, pełne turystów i te mniej popularne. Łączy je jedno – warto tam wpaść przynajmniej na dzień lub dwa. Już w najbliższą sobotę, 2 lipca 2022 r. „Gazeta Wyborcza” przedstawi relację z wizyty w Poznaniu, przygotowaną w ramach 2. edycji akcji „Miasto na jedną noc”.

 

W wakacje 2021 r. reporterzy „Wyborczej” odwiedzili m.in. Wrocław, Kazimierz Dolny, Chełmno, Augustów, Rzeszów i Bydgoszcz. Spacerowali po rynkach, odwiedzali muzea, szukali ciekawostek, próbowali miejscowej kuchni, a przede wszystkim – rozmawiali z mieszkańcami. Podobnie jest i w tym roku – w ramach tegorocznej akcji „Miasto na jedną noc” dziennikarze opowiadają, m.in. dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść.

Drugą odsłonę cyklu „Miasto na jedną noc” rozpoczęły 25 czerwca publikacje poświęcone Wałbrzychowi, który odwiedziła Marta Danielewicz z poznańskiej „Wyborczej”. Z kolei w najbliższą sobotę na Wyborcza.pl pojawi się relacja z wizyty w Poznaniu – będzie ją można czytać na Poznan.Wyborcza.pl i Wyborcza.pl/miastonajednanoc.

Następne miasta na trasie reporterów lokalnych dziennika to m.in. Tarnowskie Góry, Uniejów, Lidzbark Warmiński, Zamość i Krynica. Akcja potrwa do 28 sierpnia, a zakończą ją materiały poświęcone Sandomierzowi.

Wszystkie teksty związane z akcją zbiera strona Wyborcza.pl/miastonajednanoc.

Oprócz tego pod adresem Wyborcza.pl/wakacje internauci i internautki mogą znaleźć wszystkie publikacje redakcji „Wyborczej” poświęcone wakacyjnym tematom. To m.in. ranking najpiękniejszych polskich plaż, przegląd najciekawszych wydarzeń i koncertów – również lokalnych, a także mnóstwo podpowiedzi, jak spędzać lato – wszystko pod hasłem „Wakacje 2022”.

Publikacje przygotowane w ramach akcji „Miasto na jedną noc” są promowane na łamach tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl, na profilach dziennika m.in. na Facebook i Instagramie, a także w newsletterach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *