Internet & Gry - Reklama

Nowa Interia. Rusza kampania „Pomiędzy” (wideo)

3 grudnia rusza kampania promocyjna „Pomiędzy” Grupy Interia. Prezentuje Interię jako miejsce, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie. Zgodnie z ideą „Pomiędzy” Interia pokazuje rzeczywistość pełną niuansów, różnic i odmiennych punktów widzenia. Oddaje głos osobom z wielu środowisk o różnych systemach wartości.

 

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w Internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe.

 

 

– Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest “blisko tego, co bliskie Tobie”. Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim “Twoje wszystko”, który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu “Pomiędzy”. Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii  mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus Hasło Interii “Twoje wszystko” jest spójne ze strategią komunikacyjną Grupy. 

Zmiany w  portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja “Najnowsze” zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści.

– Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują – newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów – opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce – mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia.  

Za pomysł kreatywny kampanii “Pomiędzy” oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *