PolecaneSport w TVViaplay

Nowa kampania Viaplay z udziałem polskich kibiców Premier League (wideo)

Platforma streamingowa Viaplay, która od najbliższego sezonu będzie transmitowała w Polsce wszystkie spotkania angielskiej Premier League, stworzyła wyjątkową kampanię reklamową z udziałem fanów tej najlepszej ligi piłkarskiej na świecie. Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, w nagraniu którego uczestniczyli polscy kibice takich klubów jak Arsenal FC, Chelsea FC oraz West Ham United FC. Motywem muzycznym nowej kampanii promującej rozgrywki Premier League jest jeden z największych przebojów zespołu Depeche Mode zatytułowany „Just Can’t Get Enough”.

Viaplay Group nabyła prawa do transmisji w Polsce spotkań Premier League – najlepszej i najbardziej popularnej ligi piłkarskiej na świecie – w latach 2022-2028. Obejmująca sześć sezonów umowa rozszerza długoterminową współpracę pomiędzy Viaplay Group i Premier League, a także wzmacnia pozycję Viaplay jako platformy streamingowej oferującej najwyższej jakości treści sportowe. Wszystkie mecze najbliższego sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane z polskim komentarzem, na żywo na platformie streamingowej Viaplay.

 

 

„W Viaplay chcemy pokazywać nie tylko najlepsze rozgrywki sportowe, lecz także niezwykłe historie oraz emocje kibiców będących ich nieodłączną częścią. Współpraca z polskimi fanami Premier League, którzy „żyją ligą” na co dzień i są bardzo mocno związani ze swoimi drużynami była dla nas naturalna. Doceniamy i podzielamy ich pasję, dlatego chcemy by platforma Viaplay była dla nich prawdziwym domem Premier League w Polsce.” podkreśla Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay w Polsce.

Polscy kibice, którzy wzięli udział w najnowszej kampanii reklamowej serwisu streamingowego Viaplay podkreślają, że było to dla nich wyjątkowe i ekscytujące doświadczenie. Najważniejsza była jednak możliwość reprezentowania ukochanego klubu, któremu często kibicują przez całe życie.

„Pracuję w marketingu i wiem, że dużo łatwiej byłoby zatrudnić aktorów lub pokazać kilka ładnych bramek z poprzedniego sezonu. Viaplay postanowiło jednak zaprosić do udziału prawdziwych kibiców, dać nam możliwość pokazania się. Nagrano nawet nasze głosy, po to, aby utwór muzyczny, który emitowany jest w tle, był rzeczywiście zaśpiewany przez nas. Dbałość o to, aby wszystko było autentyczne, bardzo nam zaimponowała. Udział w planie zdjęciowym był dla wielu z nas niezwykłą przygodą, a sama reklama będzie wspaniałą pamiątką dla wszystkich, którzy wzięli w niej udział. Viaplay w swoim marketingu postawiło na kibiców. Lubimy to i czekamy na więcej okazji do współpracy.”podkreśla Łukasz Papuda, założyciel fan klubu West Ham Poland.

„To świetna wcześniej niespotykana inicjatywa. Dla większości z nas było to zupełnie nowe doświadczenie i przygoda, która na długo zostanie w naszej pamięci. Na planie byliśmy otoczeni przez profesjonalistów, którzy zadbali o każdy szczegół, by jak najlepiej oddać sportowe emocje, towarzyszące nam podczas oglądania naszej ukochanej drużyny. Zdecydowanie liczymy na więcej i nie możemy się już doczekać oglądania nowego sezonu Premier League na Viaplay. Mamy nadzieje, że podejście podkreślające rolę kibiców w piłce nożnej będzie kontynuowane, bo czym bez nich i emocji towarzyszących oglądaniu meczów byłby ten sport.”twierdzi Mateusz Dąbrowski, założyciel warszawskiego fanklubu Arsenal FC – Warsaw Gunners.

„Jako True Blues Poland cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w zapowiedzi niezapomnianego – mamy nadzieję – sezonu Premier League. The wait is over! Czas otworzyć nową erę w historii Premier League, wierzymy, że dla Chelsea jeszcze lepszą niż poprzednie.”zaznacza Jędrzej Święcicki, członek zarządu fanklubu True Blues Poland – Chelsea Supporters Club.

Za realizację najnowszego spotu reklamowego Viaplay odpowiedzialna jest agencja Freundschaft The Digitals i Studio Videlec.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *