BadaniaMediaTVP

Ostatni weekend wakacji widzowie spędzili z Dwójką

W niedzielę, 30 sierpnia 2,9 mln widzów obejrzało wg MOR finałowy koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki” ze Świnoujścia, był to rekord tegorocznej trasy. Wg NAM w weekend liderami oglądalności wśród wszystkich stacji telewizyjnych były anteny Telewizji Polskiej.

 

W piątek i sobotę Jedynka odnotowała najwyższe udziały wśród wszystkich stacji telewizyjnych, odpowiednio 10,1 % oraz 6,6%. W niedzielę liderem oglądalności z udziałami na poziomie 8,7% była Dwójka.

Według NAM w weekend najliczniejszą widownię w TVP1 zgromadziło niedzielne wydanie „Wiadomości”, które obejrzało 2,2 mln osób, a udziały anteny w paśmie wyniosły 17,7%. Tego dnia prawie 2 mln widzów śledziło kolejny odcinek serialu „La Bandida” przy udziałach 15,7%. Niemal 2 mln widzów (udziały 16,9%) obejrzało w piątek program „Alarm”.

Niedzielny finał „Wakacyjnej Trasy Dwójki” zainteresował 1,9 mln widzów przy 16,8% udziałach. Widowisko muzyczne w Świnoujściu uzyskało drugi wynik spośród wszystkich koncertów wyemitowanych w ramach „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, natomiast najwięcej widzów, bo aż ponad 2 mln (udziały 16,9%), obejrzało 26 lipca koncert z Chełma.

W sobotę bezkonkurencyjne okazało się „Pytanie na Śniadanie”, które świętowało swoje 18. urodziny, program tego dnia obejrzało 538 tys. widzów, a udziały w paśmie wyniosły 9,9%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *