Prasa - Ksiązka

Październikowe "Wysokie Obcasy Extra" z Natalią Kukulską na okładce oraz ze specjalną sekcją z trendami na jesień i zimę 2017/18

Bohaterką okładki najnowszego wydania miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra”, które ukaże się jutro – we wtorek, 26 września br., jest wokalistka Natalia Kukulska. Artystka opowiada o tym, dlaczego zdecydowała się odejść od śpiewania radiowych hitów.
 

W wywiadzie Natalia Kukulska przyznaje, że jedną z inspiracji do najnowszej płyty były „Wysokie Obcasy Extra”:  – Przy pracy nad płytą wpadł mi w ręce magazyn „Wysokie Obcasy – Kobiety Rządzą Światem”, gdzie wymienione były najważniejsze dla współczesności postaci – od polityczek, przez naukowczynie, artystki, aktywistki. Po przeczytaniu śniły mi się bohaterki tych tekstów, poczułam taką integrację i dumę z nas, kobiet. Chciałam napisać o tym naszym bohaterstwie. Ale nie takim jak hart przodownicy pracy, tylko o takim codziennym. Wszystkie, chcąc nie chcąc, musimy sobie ogarniać dziesięć rzeczy naraz, zawiadować, planować, rozwijać się, przytulać, pocieszać i jeszcze wyglądać.

W numerze czytelniczki znajdą również:

– „Matka nie płacze” – wzruszającą rozmowę z Krystyną Przybylską. Mama Ani Przybylskiej zdecydowała się opowiedzieć o stracie córki – najtrudniejszym momencie w swoim życiu: – Kiedy Agnieszka z Jarkiem pojechali po dzieci i po psychologa, zadzwoniłam po swoją siostrę. Bałam się zostać sama z Anią. Bałam się mojego krzyku, mnie się wydawało, że jak wrzasnę, to całe Orłowo mnie usłyszy;

– „Wszyscy kłamiemy” – słynny Amerykański psycholog Dan Ariely w rozmowie z Agnieszką Jucewicz tłumaczy, na czym polega kultura kłamstwa i dlaczego ludzie podkoloryzowują swoje życie,

– w cyklu „One rządzą światem” sylwetka Anny Wintour  szefowej amerykańskiego „Vogue’a”, a tam m.in. o tym, dlaczego najbardziej wpływowa kobieta świata mody nie ma matury.

Ponadto w numerze pojawią się 32 strony trendów w modzie, urodzie i dizajnie na najbliższy sezon jesienno-zimowy, Karolina Sulej – szefowa działu mody „Wysokich Obcasów Extra” – przedstawi inspiracje ze światowych wybiegów, a specjaliści i autorytety polskiej branży mody wytłumaczą, po co nam w ogóle trendy.

Październikowy numer „Wysokich Obcasów Extra” będzie można kupić w cenie 7,99 zł. Będzie wspierać go promocja w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Polityka”), na nośnikach reklamy wewnętrznej (na pokładach czarterowych linii lotniczych Small Planet Airlines) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty AMS). Działania reklamowe przygotował Dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *