Category Archives: Prasa

Październikowy Twój STYL z kuponami na badania, dodatkiem TRENDY jesień-zima 2015/2016 oraz z największą akcją rabatową w Polsce

Październikowy Twój STYL świętuje 20.lecie akcji „Twoje życie Twój STYL”, w ramach której zamieszcza kupony dające prawo do aż 30% rabatu na badania profilaktyczne (min. na mammografię, usg piersi, cytologię). W tym roku ułatwia badania czytelniczkom w 69 placówkach (łącznie ponad 161 oddziałów w całej Polsce) z 58 miast. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Magazyn „Brief” prezentuje 15 najbardziej kreatywnych w nauce

Efektywna współpraca nauki i biznesu to jeden z kluczowych czynników świadczących o sile gospodarki kraju. Z tego względu redakcja magazynu „Brief” postanowiła przyjrzeć się projektom, które w praktyce realizują ideę transferu wiedzy do biznesu. Najlepsze z nich wyróżniliśmy w subiektywnym zestawieniu 15 najbardziej kreatywnych w nauce. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Margaret prezentuje autorską kolekcję na okładce nowego wydania “Avanteen”

W najnowszym numerze "Avanteen", który ukaże się jutro, 1 września br., znajdą się propozycje mody szkolnej i streetowej, testy suchych szamponów i peelingów antybakteryjnych, przykłady ćwiczeń na prostą sylwetkę oraz instrukcje, jak samemu zrobić koszulę, spódnicę i etui na telefon. Gwiazdą okładki będzie piosenkarka Margaret, która w wywiadzie opowie o swojej pasji do muzyki i…
Czytaj więcej >>

Zmiany w To&Owo

Od 1 września zmienia się tygodnik To&Owo. Nowa formuła magazynu zakłada ograniczenie omówień programu telewizyjnego na rzecz materiałów, pod wspólną nazwą „Pakiet premium”, poświęconych gwiazdom, filmowi i zjawiskom szołbiznesu, a także najciekawszym zagadnieniom dotyczącym technologii i świata telewizji kablowej i satelitarnej. (więcej…)
Czytaj więcej >>

Zmiany w Tele Tygodniu

Począwszy od 31 sierpnia Tele Tydzień będzie ukazywał się z nowymi materiałami redakcyjnymi pod wspólną nazwą „Tele Tydzień Plus”. Pozytywne przyjęcie przez czytelników zapoczątkowanej latem strategii poszerzenia tematyki o treści spoza obszaru telewizji skłoniło wydawcę do rozwinięcia tej formuły. (więcej…)
Czytaj więcej >>