Rekordowa oglądalność El Clasico w ELEVEN SPORTS

Ekscytujące spotkanie ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona, które kanał Eleven pokazał 23 kwietnia o 20:40, obejrzało łącznie ponad 482 tysiące widzów (REACH), a średnia oglądalność (AMR) wyniosła blisko 311 tysięcy widzów.

Taka liczba kibiców śledzących transmisję to absolutny rekord kanałów grupy ELEVEN SPORTS w Polsce.

Ponadto, w ostatnich dniach Eleven był najchętniej oglądanym kanałem sportowym, osiągając w szczytowym momencie SHR% w grupie 16-49 na poziomie 2,03%, ze średnią w niedzielę 0,98%, a w cały weekend 0,57%.

Powyższe dane, udostępnione przez Nielsen Audience Measurement, obejmują osoby, które oglądały El Clásico w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Nie uwzględniają odbiorców korzystających z serwisów online, takich jak elevensports.pl, player.pl i ipla.tv, usług online należących do operatorów telewizyjnych oraz Samsung Smart TV z systemem Tizen.

Spotkanie Real Madryt – FC Barcelona zakończyło się wynikiem 2:3. Wzięły w nim udział największe gwiazdy futbolu na czele z Lionelem Messim i Cristiano Ronaldo. Starcie prosto z Estadio Santiago Bernabéu komentowali w Eleven Mateusz Święcicki i Tomasz Ćwiąkała. Studio przedmeczowe poprowadził Marcin Gazda.

* Dane oglądalności telewizyjnej zgodne z wynikami badań Nielsen Audience Measurement

Oceń post

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.