Rusza I LOVE RADIO – pierwsza taka akcja na polskim rynku mediów

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartowała ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 

Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie, oraz jak skuteczne jest to medium reklamowe.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych.

Strona www.Iloveradio.pl

Facebooku: http://www.facebook.com/ILoveRadioPL

Rusza I LOVE RADIO – pierwsza taka akcja na polskim rynku mediów
5 (100%) 2 votes

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.