W Superduecie każdy ma swój Supernet – T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim

T-Mobile uzupełnia swoje portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych. Po pozytywnie przyjętej ofercie Supernet, nadszedł czas na nową ofertę 2 w 1 z nielimitowanymi połączeniami i dużym pakietem Internetu dla każdego. A dla chętnych telefony już za złotówkę.

 

Po bardzo dobrze przyjętej przez klientów ofercie Supernet i opartych o nią ofertach łączonych, T-Mobile wprowadza Superduet. Swoją najnowszą propozycją odpowiada na zapotrzebowanie klientów na warianty „dla dwojga”: pozwalające swobodnie korzystać z usług, a jednocześnie optymalizować wydatki. Tym samym Operator wzmacnia i uatrakcyjnia swoje portfolio ofert dla rynku prywatnego.

  •  – Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami

    – mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.

W Nowym Roku ma być prosto i wygodnie, dlatego w Superduecie klienci otrzymają gwarancję komfortowego korzystania z usług z zachowaniem jednocześnie zadowalającego poziomu wydatków.

W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5GB Supernetu (pakiet można powiększyć w każdej chwili). Jeszcze efektywniejsze korzystanie z Internetu wspomogą aplikacje mobilne niezużywające pakietu danych (tj. Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk).

Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.

Przy porównaniu ze standardową ofertą bez telefonu (2x oferta T2 z 5 GB danych za 49,95 zł) daje to oszczędność w wysokości 960 zł.

 

Od jednego nowego telefonu zawsze lepsze są dwa nowe telefony

Dla wybierających ten wariant, Operator przygotował trzy progi abonamentowe: 39,95 zł, 49,95 zł oraz 59,95 zł.

Dzięki temu klient może optymalnie dopasować wysokość opłaty na start i późniejszych opłat miesięcznych.

W każdym przypadku, nawet od najniższego progu cenowego, użytkownik również otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu z możliwością powiększenia oraz aplikacjami niekonsumującymi danych.

Superduet_supernet_1.jpg

T-Mobile promował będzie aktywnie dwie konfiguracje urządzeń, każde z nich będzie na start kosztowało 1 zł:

Samsung Galaxy A3 (2016) + Samsung Galaxy J3 (2016)

oraz Sony Xperia XA + Sony Xperia E5

Wysokość miesięcznej opłaty w promowanych zestawach to 99,90 zł, jest to jednocześnie minimalna kwota zobowiązania miesięcznego w opcji z telefonami. Możliwe jest dowolne konfigurowanie zestawu z uwzględnieniem konieczności zachowania kwoty minimalnej.

Zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. Z propozycji mogą skorzystać nowi klienci, migrujący swój numer na kartę oraz przenoszący swój numer do T-Mobile.

Podane kwoty zobowiązań obejmują zgody marketingowe.

Superduety się nie martwią – kampania reklamowa

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina - “Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.

30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już od 23 stycznia, a przedpremierowo publikujemy go poniżej.

 

 

Opowiedziana w reklamie historia rozszerzana będzie w specjalnych spotach internetowych oraz w social media, dla których kanwą będą relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem. Dzięki temu kampania przekroczy klasyczne schematy kanałów komunikacji, budując zaciekawienie i dodatkowo angażując odbiorcę.

Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.

Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile można uzyskać na infolinii Operatora, w sklepach oraz na stronie www.t-mobile.pl.

9 Komentarze

  1. gis
    reszta operatorow uczestniczy ciągle w niekonczącym się wyściku w prepaid, dobrze ze tmobile mysli już o abonamencie a nie czeka na ostatnią chwilę
  2. majac do wyboru abo w tmobile albo jakikolwiek u wirtualnego opa, wybiorę dobrą jakosc Tmobile i stałośc na rynku
  3. 30 zl na glowę wyglada naprawde dobrze tym bardziej ze placi się tez za wysoką jakosc
  4. ostatnia ich oferta na prepaid przebila wszystkich ale dla fanow abonamentu to moze byc interesujące
  5. wan
    w sumie dokladnie to czego szukam. za 60 zl na dwie osoby to sie serio oplaca
  6. kolejny świetny strzal tm, wreszcie działają na każdej płaszczyznie w dobrym stylu, czy karta czy abonament
  7. i bardzo dobrze, ze tmobile ma teraz oferte dl dwojga. do tego w takiej cenie, to jest na prawde w porzadku
  8. zanim sie wszyscy obejrza tmobile wyprzedzi reszte operatorow. jako jedyni maja tak dobra jakosc i wychodza z coraz to nowszymi propozycjami do klientow
  9. dobrze, ze kazdemu przysługluje te 5gb na glowe. a jak jeszcze aplikacje nie beda pobierac z pakietu to nie powinno zabraknac