Superduety od T-Mobile w nowej kampanii reklamowej

Już w najbliższą sobotę, 8 kwietnia, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej promującej Superduety – najnowszy produkt multi-sim od T-Mobile. Do udziału w niej zaproszono aktora Cezarego Kosińskiego.

W ofercie Superduet, każdy z użytkowników oprócz indywidualnego pakietu Supernetu i nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w kraju, nawet w najniższym wariancie abonamentowym (za 59,90 zł) otrzymuje także nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y. Na podkreśleniu tej przewagi konkurencyjnej koncentruje się T-Mobile w drugiej odsłonie poświęconej Superduetom kampanii reklamowej.

W najnowszym spocie obok popularnego aktora – Cezarego Kosińskiego występuje jego córka – Julia. Opowiedziana w humorystyczny sposób historia z ich udziałem wykorzystuje znany stereotyp o nadopiekuńczym ojcu, a przy okazji podkreśla zalety oferty T-Mobile. Wszystko jak zwykle dobrze się kończy, tradycyjnie w rytmie przeboju Bobby’ego McFerrina – “Don’t Worry Be Happy”, obrazującego strategię ofertową operatora.

30-sekundowy spot pojawi się w telewizjach, a jeszcze przed premierą można go obejrzeć na kanale T-Mobile:

Superduet to wariant „dla dwojga”, pozwalający optymalizować wydatki i swobodnie korzystać z zalet najlepszej sieci. Każdy z użytkowników otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych sieci (także stacjonarnych), nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y, a na dokładkę 5 GB Supernetu dla każdego (dodatkowo pakiet można powiększyć w każdej chwili). Pakiet internetowy starcza na dłużej dzięki temu że popularne aplikacje społecznościowe i streamingowe nie żużywają dostępnego pakietu danych. Do oferty, o czym wspomina najnowszy spot, T-Mobile proponuje dwa smartfony Huawei w atrakcyjnych cenach, co szczególnie do gustu przypadnie rodzicom z dziećmi.

Kampanię reklamową wspierają działania w prasie, OOH (w tym digital signage), radiu oraz w punktach sprzedaży T-Mobile. Za koncepcję i kreację odpowiada agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread. Kreacje BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a działania w mediach społecznościowych wspiera Agencja Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile można uzyskać na infolinii Operatora, w sklepach oraz na stronie www.t-mobile.pl.

Oceń post

2 Komentarze

  1. jak na dwa numery z no limit sms i rozmowy to taka cena jest okej
  2. jak ktoś nie lubi sie bawic w prepaid to taka oferta jest calkiem niezlym rozwiaazniem