Telewizja Polsat liderem oglądalności w marcu w grupie wszystkich badanych

Telewizja Polsat z najwyższą oglądalnością w marcu w grupie wszystkich badanych. Stacja zanotowała 11,6% udziałów w tej grupie wyprzedzając kolejno TVP1 – 11%, TVN – 10,2% oraz TVP2 - 8,2%.

Co ważne, Polsat jako jedyny w grupie 4+ zanotował wzrost oglądalności wśród czterech głównych anten ogólnopolskich względem marca ubiegłego roku. W grupie komercyjnej z wynikiem 12,9% Polsat znalazł się na drugim miejscu.

Stacja zanotowała wzrost udziałów względem marca ub. zarówno w grupie komercyjnej z 12,4% na 12,9%, jak i w grupie wszystkich badanych z 11% na 11,6%.

Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych na antenie Polsatu w marcu znalazły się m.in. mecz eliminacji MŚ Czarnogóra – Polska (6,9 mln widzów), „Dancingi with the Stars. Taniec z Gwiazdami” - 31 marca (2,8 mln widzów), „Kabaret na Żywo” – 5.03 (2,6 mln widzów), „The Brain. Genialny umysł” – 7.03 (2,6 mln) oraz „Wydarzenia” – 5.03 (2,8 mln widzów).

Oceń post

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.