Telewizja Polska sportowym liderem rynku

TVP była wczoraj pierwszym wyborem widzów. Prawie 4 mln kibiców obejrzało 16 lutego (czwartek) w kulminacyjnym momencie mecz Ligi Europejskiej Legia Warszawa-Ajax Amsterdam. Średnia widownia spotkania transmitowanego w TVP1 wyniosła 3,3 mln (udz. 23,5%). Tym wynikiem Telewizja Polska zawładnęła wczoraj jedną czwartą rynku telewizyjnego w Polsce.

 

Mecz rozegrany na stadionie Legii przy Łazienkowskiej był tego dnia najlepiej oglądaną pozycją Jedynki. A już za tydzień 23 lutego o godz. 19.00 widzowie TVP1 będą świadkami wielkiego rewanżu Legii Warszawa, tym razem na stadionie Ajaxu-Amsterdam.

Wcześniej, podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Pjongczang 35% widzów oglądających telewizję, śledziło transmisję nadawaną w TVP1. Były to najwyższe udziały dnia spośród wszystkich nadawanych wczoraj programów. Średnia widownia transmisji wyniosła ponad 2,1 mln widzów. Konkurs był nadawany w paśmie przedpołudniowym. W kulminacyjnym momencie transmisji (rekordowy skok Macieja Kota) przed telewizorami zasiadło ponad 2,6 mln widzów, a udziały anteny wyniosły w tej minucie prawie 41%!.

16 lutego udziały dzienne Jedynki w grupie 4+ wyniosły 15,2% i były tego dnia najwyższym wynikiem, a piątym w tym roku – rekord padł 22 stycznia i wyniósł 16,5% w grupie 4+. Te dane pokazują, że Polacy chcąc doświadczać sportowych emocji zawsze wybierają Telewizję Polską.

Oceń post

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.