Teraz każdy może poznać zalety korzystania z najlepszej sieci – startuje ogólnopolska kampania T-Mobile

 

 

T-Mobile za 2016 r. po raz kolejny został odznaczony Certyfikatem Best In Test, przyznawanym za najlepszą sieć. Celebrując ten fakt, Operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęcał będzie wszystkich do wypróbowania swoich usług – każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.

 

Dla T-Mobile niezawodna, stabilna i szybka sieć jest priorytetem od wielu lat. Dzięki tej dbałości i konsekwentnemu rozwojowi infrastruktury, Operator może po raz kolejny pochwalić się certyfikatem Best In Test, a jego klienci cieszyć się niezmiennie wysokim poziomem usług. W tym kontekście osadzona jest najnowsza kampania Operatora.

  • W świecie, w którym na tak wiele sposobów korzystamy z dobrodziejstw Internetu, komfort użytkowania (jakość, szybkość i stabilność połączenia) jest atrybutem podstawowym. Ale przy tym nigdy nie był ważniejszy. Zacinający się film, lub zerwane połączenie w czasie gdy akurat zaczynam zdobywać przewagę w grze online rodzi spore frustracje– mówi Piotr Markowski, szef marketingu B2C w T-Mobile Polska.
  • Badania jakości sieci przeprowadzone przez P3 pokazały jasno przewagę T-Mobile w zakresie jakości oferowanych usług. Akcja, którą właśnie rozpoczynamy to forma podziękowania dla naszych obecnych klientów, a dla wszystkich pozostałych zachęta do spróbowania najlepszej sieci– dodaje.

20 GB całkiem za darmo dla wszystkich - od T-Mobile!

W ramach startującej kampanii każdy klient T-Mobile już od jutra, 18 marca, będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez minimum 30 dni. By aktywować paczkę na swoim numerze wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120. Oferta dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych, aktywowana może być dla ofert głosowych oraz internetowych.

Klienci usług na kartę oraz MIX będą mieli 30 dni na wykorzystanie promocyjnego pakietu, zaś abonamentowi – minimum pełen cykl rozliczeniowy.

Także klienci innych operatorów, którzy chcieliby się przekonać o jakości najlepszej sieci, będą mieli taką okazję. T-Mobile przygotował bezpłatne startery z pakietem 20GB ważnym przez 7 dni. Starter można będzie odebrać w salonach sprzedaży i za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem odebrania startera jest jego rejestracja, wyrażenie zgody na komunikację marketingową i zostawienie numeru kontaktowego.

Najlepsza sieć tylko na najlepszym sprzęcie

Klienci, którzy zdecydują się pozostać w najlepszej sieci na dłużej mogą skorzystać z oferty laptopów i tabletów w specjalnie z tej okazji obniżonych cenach. Na klientów czeka kilkanaście urządzeń tańszych nawet o 500 złotych, w tym popularne zestawy:

  • laptop Lenovo IdeaPad 100S (64GB) + modem USB Huawei E3372h - dostępne za 99 zł na start (zamiast 649 zł) przy abonamencie 69,99 zł, pakiet danych – 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 24 miesiące
  • laptop Lenovo IdeaPad 110 + router mobilny Huawei E5577C - za 399 zł na start (zamiast 799zł) przy abonamencie 69,99 zł, z 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 36 miesięcy
  • tablet Lenovo TAB 3 8 - za złotówkę na start (zamiast 99 zł) i z abonamentem 59,99 zł i pakietem danych 50GB,  24 miesiące
  • tablet 2w1 Lenovo Miix 300 + router mobilny Huawei E5577C lub opcjonalnie  router mobilny Alcatel Link Zone za 49 zł na start (zamiast 249 zł), w abonamencie 59,99 zł i 50 GB Internetu przy umowie na 24 miesiące

Pełna, bogatsza oferta jest dostępna w salonach operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl

20 GB dla każdego - kampania reklamowa

Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, której bohaterem jest Bogusław Linda. Nowy spot, nawiązujący do znanej z poprzednich reklam stylistyki T-Mobile, pojawi się w ogólnopolskiej telewizji już 18 marca. Tłem muzycznym nowej produkcji jest hit „Don’t worry be happy”, podkreślający filozofię T-Mobile.

 

Kampania, która obejmuje także działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora, będzie miała charakter dwuetapowy – po ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania będą prowadzone regionalnie. Co tydzień w kolejnych województwach pojawią się specjalne dedykowane wersje outdooru, prasy i kreacji internetowych. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

 

Oceń post

3 Komentarze

  1. niech wszyscy co siedza na zasiegu playa czy innych sieci wyprobuja sobie ten starter z darmowym 20 GB. predkosc w tm nieporownywalna do reszty
  2. wezme jak tylko skoncze moj obecny pakiet w innej sieci. skoro za darmo
  3. widac, ze jednak tmobile moze zaskoczyc jeszcze swoich klientow. bardzo dobra inicjatywa na zachete