BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN Turbo kończy pierwsze półrocze z bardzo dobrymi wynikami oglądalnośc

W atrakcyjnej dla reklamodawców grupie mężczyzn z miast SHR = 1,57%, zaś w grupie mężczyzn z dochodami powyżej 3500 PLN SHR = 1,75%, co oznacza 12,2% wzrostu w grupie M16-49 c50k+ oraz 14,3% w grupie M 16-49 3500+ PLN w stosunku do analogicznego okresu.

W czerwcu stacja TVN Turbo również osiągnęła bardzo dobre wyniki. Udział kanału wyniósł 0,97%w grupie komercyjnej (A16-49), był to wzrost o 26% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Również w grupie męskiej z miast (M16-49 50k+) udział plasuje się na wysokim poziomie1,65% i jest to aż 31% wzrost vs. czerwiec 2016. Z kolei w grupie męskiej z ponadprzeciętnymi dochodami (M16-49 3500+ PLN) SHR = 2,03% to wzrost na poziomie 27% vs. czerwiec 2016.

Tak dobre wyniki oglądalności mają swoje odzwierciedlenie w jakościowej ramówce programowej, w której oprócz znanych i lubianych polskich programów, nie brakuje również wyjątkowych dokumentów. W TOP3 w grupie mężczyzn z miast (M16-49 c50k+) najwięcej udziałów w oglądalności uzyskały dokumenty – 101 gadżetów, które zmieniły świat SHR = 6,0%,Bezwypadkowa okazja SHR = 4,3% oraz Czarnobyl wstęp wzbroniony z udziałem = 4,1%.

W czerwcu kanał TVN Turbo zgromadził przed telewizorami blisko 1,5 mln mężczyzn z wieku 16-49.

DANE: NAM SHR%, 01-06.16 vs. 01-06.17, A16-49, M16-49 c50k+, M16-49 3500+ PLN, 06.00-23.59, 06.2017 top programy M16-49 c50k+, COV M16-49.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *