BadaniaMediaTVP

„Wojenne dziewczyny” z rekordem oglądalności

2,8 mln widzów* w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło w niedzielny wieczór znakomity serial „Wojenne dziewczyny”. Średnia widownia odcinka wyniosła 2,5 mln osób i była najwyższa od początku jesiennej ramówki. W piątek i niedzielę Jedynka z udziałami odpowiednio 8,7% i 8,9% była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

 

 

 

 

 

W piątkowy wieczór, 1 listopada TVP1 zaprosiła widzów na epicką opowieść „Kamerdyner”. Wielkie kino tożsamościowo-historyczne zainteresowało wg MOR, w momencie najwyższej oglądalności prawie 3 mln osób, a średnio – 2,7 mln. Wg Nielsen Audience Measurement film Filipa Bajona zgromadził 2,3 mln. widownię (17,4% udz.). Jedynka tego dnia miała udziały na poziomie 8,7% i były one najwyższe wśród wszystkich stacji TV.

Niedziela należała do TVP1. Antena uzyskała 8,9% udziałów. Znakomity serial Jedynki „Wojenne dziewczyny” opowiadający o losach trzech młodych Polek w okupowanej Warszawie zobaczyło wg NAM średnio 2,5 mln osób (15% udz.). Program „Rolnik szuka żony” w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło w niedzielny wieczór 4 mln widzów.* Show Jedynki zainteresowało średnio 3,6 mln osób wg MOR, a wg NAM – 3,5 mln widzów.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *