Zee Entertainment Enterprises Limited wchodzi na Polski rynek

Indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) otwiera oddział w Polsce. Jeszcze w tym roku planowane jest uruchomienie kanału filmowo-rozrywkowego Zee One. Na stanowisko Country Managera / Business Head Poland powołano Pawła Kolasę.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 

Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) to jedna z wiodących firm branży rozrywkowej o zasięgu globalnym, wyspecjalizowana w produkcji i dystrybucji kontentu. Ze swoją bogatą ofertą – kanałów telewizyjnych, platform on-line oraz produkcji filmowych dociera do ponad 1 miliarda odbiorców na 5 kontynentach, w 171 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Europie, Afryce, Azji, na Bliskim Wschodzie, Australii i Nowej Zelandii. W Europie kanały ZEEL obecne są m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Francji, Portugalii, Rosji, Niemczech i innych krajach. Realizując strategię rozwoju poprzez ekspansję na nowe rynki podjęto decyzję o otwarciu oddziału w Polsce. Jego zadaniem będzie tworzenie polskiej wersji filmowo-rozrywkowego kanału Zee One, podobnego do stacji, która latem 2016 roku wystartowała na rynku niemieckim.

- W ostatnich kilku latach skupiamy nasze wysiłki na poszerzaniu i umacnianiu pozycji na arenie międzynarodowej. Jesteśmy nadawcą 33 krajowych i 42 międzynarodowych kanałów telewizyjnych dystrybuowanych na całym świecie. Po starcie Zee One w Niemczech latem ubiegłego roku, chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Środkowej, a Polska to w tym rejonie rynek o największym potencjale mówi Amit Goenka, ZEEL Chief Executive Officer , International Broadcast Business.

 

 

Zee One będzie kanałem o profilu filmowo-rozrywkowym, oferującym wysokiej jakości kontent telewizyjny prosto z Bollywood – obecnie największego zagłębia kinematograficznego na świecie. W ramówce Zee One znajdą się wysokobudżetowe filmy i seriale: filmy akcji, sensacyjne, thrillery, komedie czy musicale, ale także programy lifestylowe inspirowane bogatą kulturą Indii, poświęcone popularnym tematom, jak kulinaria, podróże czy joga. Nie zabraknie realizowanych w Polsce lokalnych produkcji. Ramówkę stacji, dopasowaną do lokalnego rynku tworzyć będzie polski zespół.

- Rozpoczynamy działalność w Polsce jako pierwsza indyjska firma rozrywkowa i nadawca telewizyjny. Wierzymy, że ten krok odegra kluczową rolę w rozwoju naszego biznesu w tej części Europy, nadając nowy wymiar ekspansji naszej firmy, zgodnie z mottem, które nam przyświeca: „Świat to moja rodzina” („Vasudhaiva Kutumbakam”)wyjaśnia Neeraj Dhingra, ZEE Network Europe CEO.

Stanowisko Country Manager Zee One / Business Head Poland od 1 kwietnia objął Paweł Kolasa. Będzie odpowiadać za prowadzenie i rozwój biznesu w Polsce, raportując do Neeraja Dhingra, CEO Europe. Paweł Kolasa ma ponad 22-letnie doświadczenie w branży telewizyjnej. Zajmował się wprowadzaniem na rynek, marketingiem i rozwojem dystrybucji wielu kanałów tematycznych – początkowo w spółce CANAL + Cyfrowy (CYFRA+), a od 2010 roku jako Head of Affiliate Sales NBCUniversal, Inc.

- Jesteśmy przekonani, że Paweł Kolasa wniesie znaczącą wartość do naszej organizacji, dzięki bogatemu doświadczeniu, zarówno w zawieraniu strategicznych partnerstw z kluczowymi operatorami platform telewizyjnych i sieci kablowych, jak i w marketingu B2B. Przez 7 ostatnich lat zarządzał, tworzył i wdrażał strategię dystrybucyjną dla NBCUniversal, odnosząc sukcesy na bardzo konkurencyjnym rynku. Z radością witamy Pawła w rodzinie ZEEL i życzymy mu wielu kolejnych sukcesów
- podkreśla Neeraj Dhingra, ZEE Network Europe CEO.

Zee Entertainment Enterprises Limited wchodzi na Polski rynek
5 (100%) 1 vote

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.