BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

1000 przeszkolonych osób w 90 dni! TVN Warner Bros. Discovery rozwija zdolności przywódcze pracowników

Drugi kwartał 2022 roku w TVN Warner Bros. Discovery obfitował w szkolenia. Od kwietnia do czerwca tego roku spółka zrealizowała kilkanaście projektów rozwojowych, w których udział wzięło ponad 1000 uczestników. Dzięki szerokiej ofercie warsztatów pracownicy mogli poszerzać i wzmacniać swoje kompetencje. Szczególny nacisk położono na rozwój umiejętności przywódczych.

 

TVN Warner Bros. Discovery obserwuje wzrost zainteresowania pracowników ofertą rozwojową wewnątrz organizacji. Pracownicy w ramach wymiany wiedzy i doświadczeń (Sharing Sessions) chętnie uczestniczyli w Q2 2022 w spotkaniach dotyczących m.in. niezwykłego świata Artificial Intelligence, przyszłości samochodów hybrydowych i elektrycznych czy też siły kobiet na antenach oraz znaczeniu ich reprezentacji. Pracownicy uczestniczyli w transmisji live rozmowy Kasi Kieli – President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN – z Ambasadorem Stanów Zjednoczonych w Polsce, Markiem Brzezińskim w ramach panelu „Redefining the World” na tegorocznej edycji konferencji Impact. Wzięli też udział w spotkaniu z Piotrem Jaconiem nt. środowisk LGBTQ+, które towarzyszyło premierze publikacji poradnika „TRANSformacja. Dobre praktyki włączające w miejscu pracy”.

– Nasi pracownicy są stale głodni nowej wiedzy i doświadczeń, chcą się szkolić i doskonalić swoje kompetencje. Jest to dla nas niezwykle cenne – praca z tak ambitnymi osobami jest dla firmy ogromną wartością. Znamy już wyniki naszego dogłębnego badania potrzeb rozwojowych w obszarach biznesowych – dlatego też po wakacjach uruchomimy duży program rozwojowy, który ma na celu wzmocnienie umiejętności zarządzania projektami, a także serię ciekawych warsztatów i szkoleń z równie interesujących zagadnień. Dużą wagę przywiązujemy do wymiany wiedzy wewnątrz organizacji – nasi liczni i wybitni specjaliści chętnie uczestniczą w projektach i zadaniach międzyzespołowych – przyznaje Agnieszka Maciejewska, Group VP – People&Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

W czerwcu 2022 roku w firmie z sukcesem zakończył się wewnętrzny program rozwojowy „Leading Women” skierowany do kobiet w organizacji, które jeszcze nie pełnią ról menadżerskich, ale w przyszłości chciałby to zmienić. Aby móc w pełni rozwinąć swoje skrzydła, każda z uczestniczek odbyła 36 godzin szkoleń, których celem był rozwój kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej. Ponadto każda z Pań wzięła udział w indywidualnym badaniu Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji, odbyła sesję coachingową 1:1 z trenerką i spotkała się z gościniami specjalnymi programu, które pełnią istotne funkcje zarządcze w firmie.

W TVN Warner Bros. Discovery w drugim kwartale roku zakończono również drugą już edycję programu „Lider w zmianie”, który skierowany jest do managerów i pracowników powracających do biur po okresie wzmożonych zachorowań na COVID-19. Łącznie zorganizowano 16 webinarów – 8 skierowanych do managerów i 8 do pracowników niepełniących ról kierowniczych – na które przeznaczono w sumie 24 godziny oraz szkolenia obejmujące ponad 75 godzin warsztatów dla osób zarządzających. W warsztatach tych łącznie wzięło udział ponad 1000 osób. Wśród tematów omawianych na szkoleniach znalazły się m.in.: budowanie strategii odporności w biznesie, skuteczne i empatyczne rozwiązywanie konfliktów w zespole czy tworzenie samodoskonalącego się środowiska pracy.

W maju tego roku firma rozpoczęła program rozwojowy dla managerów pracujących w kanałach i portalach informacyjnych grupy pt. „Akademia Managera News”. Program ten – który będzie kontynuowany od września 2022 roku – ma na celu podnoszenie i wzmacnianie kompetencji przywódczych wśród ponad 50 managerów newsów. Wśród tematów szkoleń są m.in.: dbanie o dobrostan psychiczny i efektywność emocjonalną własną i zespołu, budowa zaangażowania i motywacji, sekrety efektywnej współpracy czy budowanie kultury wzrostu.

TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery. Zespół nadawcy liczy 4500 profesjonalistów i najlepszych ekspertów w swoim fachu, pracujących w różnorodnych obszarach, takich jak: program i produkcja, programy informacyjne, sprzedaż i marketing, technologia i technika czy finanse. Spółka prowadzi działania w 13 oddziałach i hubach produkcyjnych w wielu polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu czy Łodzi. Lider rynku medialnego w Polsce od lat angażuje się w działania mające na celu promowanie prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie. TVN Warner Bros. Discovery podejmuje także inicjatywy związane z zapewnieniem różnorodnego i inkluzywnego środowiska pracy. W 2020 firma roku firma uruchomiła globalną inicjatywę o nazwie MOSAIC z myślą o integracji i wyrównaniu szans mniejszości w kluczowych obszarach biznesu. W ramach programu zainicjowano m.in. szkolenia w zakresie nieświadomych uprzedzeń, różnorodności treści i dostawców, wpływu społecznego oraz niewykluczającej rekrutacji. TVN Warner Bros. Discovery inwestuje w rozwój swoich pracowników – ich nowe umiejętności i kompetencje – m.in. oferując szkolenia w formułach stacjonarnych i online. Pracownicy firmy mogą także korzystać z pomocy finansowej, dofinansowania do kursów zawodowych, opieki nad rodziną, a także brać udział w zajęciach poprawiających kondycję fizyczną i psychiczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *