1000 zł za „Słówka” – publikuj na Wyborcza.pl/slowka!
„Wyborcza” zaprasza czytelników i internautów do publikowania w magazynie „Słówka” na Wyborcza.pl/slowka. Na autorów najciekawszych, błyskotliwych tekstów o języku czeka nawet 1000 zł, a ich językowe felietony pojawią się obok artykułów takich tuzów, jak Michał Rusinek czy Jerzy Bralczyk.
„Słówka. Magazyn o języku” miały swoją premierę w Wigilię 2020 r. To wyjątkowy magazyn z tekstami popularnych i lubianych językoznawców, dostępny na Wyborcza.pl/slowka. Codziennie pojawiają się w nim publikacje o wyrazach i zwrotach. Teraz każdy może zostać autorem „Słówek”.
– To nie jest primaaprilisowy dowcip: nawet za krótki, ale ciekawy, błyskotliwy tekst o języku redakcja naszego magazynu „Słówka” – Wyborcza.pl/slowka zapłaci do 1000 zł – mówi Wojciech Bartkowiak, zastępca wydawcy “Wyborczej”. – Na „Słówkach” piszą takie tuzy, jak Michał Rusinek czy Jerzy Bralczyk – każdy może do nich dołączyć. Język należy przecież do wszystkich, a „w temacie języka” każdy ma jakieś zdanie – nawet jeśli „jest za, a nawet przeciw” i bez względu na to, czy jest boomerem czy hipsterem, czy jest za psami czy kotami.
„Słówka. Magazyn o języku” – Wyborcza.pl/slowka
Więcej o wyzwaniu dla czytelników – tutaj.
„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2020 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła niemal 260 tys.