BadaniaMediaTVP

12,5 miliona widzów oglądało finał MŚ Katar 2022. TVP1 liderem weekendu

W niedzielę, 18 grudnia 12,5 milionów widzów w TVP1 i TVP Sport według MOR* w momencie najwyższej oglądalności obejrzało finałowy mecz Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej – Katar 2022. Drugim najliczniej oglądanym programem weekendu była transmisja ceremonii dekoracji zawodników – według MOR w piku obejrzało ją 8 mln osób. Według NM** w TOP 10 programów weekendu aż 8 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten przez cały weekend była TVP1, która w piątek, 16 grudnia zanotowała udział na poziomie 9%, w sobotę, 17 grudnia – 11%, a w niedzielę, 18 grudnia – 19%.

 

ransmisja meczu Francja – Argentyna według MOR zgromadziła średnio łącznie w TVP1 i TVP Sport 10,4 mln widzów. Według NM w TVP1, TVP Sport i TVP 4K widownia wyniosła łącznie 9,3 mln osób przy łącznym udziale anten na poziomie 62% (pik – 11,5 mln widzów). Finał MŚ zgromadził podczas transmisji internetowych 1,5 mln widzów. TVP zanotowała 3,6 mln odtworzeń w serwisach internetowych, co było drugim wynikiem podczas turnieju.

Ceremonię wręczenia medali finalistom mundialu oraz nagród indywidualnych dla zawodników według MOR obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio łącznie 7,2 mln widzów. Według NM w TVP1 ceremonię średnio obejrzało 5,4 mln widzów, przy udziale na poziomie 34%, w TVP Sport średnio prawie 1 mln osób (udział 6,2%) i w TVP 4K średnio 243 tysiące widzów (udział 1,6%).

Mecz o trzecie miejsce na Mistrzostwach Świata pomiędzy Chorwacją i Maroko rozegrany w sobotę, 17 grudnia obejrzało według MOR w TVP1 i TVP Sport średnio 5,3 mln widzów (w piku – 7,5 mln widzów). Według NM średnia widownia meczu wyniosła łącznie 4,2 mln osób (pik – 6,7 mln widzów) na trzech antenach, a łączny udział kształtował na poziomie 26%.

W sobotę, 17 grudnia Dwójka transmitowała finał programu „Szansa na sukces. Opole 2023”. Głosami widzów zwycięzcą został wybrany Kamil Jachyra, piętnastolatek z Mielna. Według MOR program średnio obejrzało 1,4 mln osób (w piku 1,6 mln widzów), według NM średnia widzów wyniosła 1,3 mln osób, przy udziale na poziomie 10,2%.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *