Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat informuje Abonentów, iż z dniem 15 lipca zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu.
Cyfrowy Polsat prosi o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który można sprawdzić w zakładce Płatności.
Ewentualnie poprzez kontakt z infolinią. Numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta to: 222 127 222 lub 699 002 222 oraz: 801 08 08 08 (telefony stacjonarne).
Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.
ogromne problemy z podaniem nowego konta rozmowa 15 minut nic nie dala konsultant nie podal nowego konta platnosci moze warto w koncu zrezygnowac z firmy ktora puszcza sto razy te same programy
masz racje ja też zrezygnowałam z dalszej współpracy z firmą od której niczego nie można się dowiedzieć, poza przedłużeniem umowy .
Proszę o podanie nowego nr kata
Ludzie , podajcie mi nowy numer konta. Pisałam wiadomość na icoku we wtorek ale cisza z odpowiedzią.
Zakładka ”płatności” nie rozwija się, więc nie mogę wnieść opłaty. Pozdrowienia dla ICOK.
Proszę o podania aktualnego numeru konta
Wpłata została dokonana w dniu 07.02.2021r, na wskazany nowy rachunek. Nadal przychodzą powiadomienia o błędnie przesłanej wpłacie (informacji-sms w dniu 09.02.2021r.)
Mam pytanie – czy do wskazanego nr konta należy coś jeszcze dopisać . Wskazany rachunek na który została przesłana wpłata 37 1140 1560 2258 0001 2237 5191.
Proszę o PILNĄ odpowiedź na emaila bądź na telefon 667775769.
Numer konta Polsat
49 1140 1560 2258 0001 3499 9137
Pingback: Www.Icok.Cyfrowypolsat.Pl Zmiana Konta- icok.cyfrowypolsat.pl