W najnowszym wydaniu miesięcznika „Logo” czytelnicy znajdą m.in. wywiad z reżyserem Patrykiem Vegą oraz propozycje modnych stylizacji biurowych. Brąz w wielu odcieniach i kwiaty od stóp do głów to z kolei tematy, które pojawią się w nowym numerze „Avanti”. Wraz z wrześniowymi wydaniami miesięczników ukaże się również ponad 250 kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych i internetowych – do wykorzystania w czasie kolejnej odsłony Weekendu Zniżek. Oba magazyny pojawią się na rynku w piątek, 30 sierpnia br.
W najnowszym numerze „Avanti” redakcja zaprezentuje m.in. stylizacje w wielu odcieniach brązu, ubrania w kwiaty na różne okazje oraz sesję prac młodego projektanta, Adriana Krupy, laureata tegorocznej edycji konkursu Fashion Designers Award. W numerze zainaugurowana zostanie również czwarta edycja plebiscytu Top Avanti 2019, w którym redakcja wybiera marki wyznaczające trendy na rynku i będące liderami w swoich branżach. W dziale Uroda czytelnicy pisma znajdą m.in. porady, jak pielęgnować skórę wrażliwą.
We wrześniowym wydaniu „Logo” będzie można przeczytać okładkowy wywiad z Patrykiem Vegą, reżyserem filmu „Polityka” oraz serię artykułów poświęconą zagadkom logicznym. Czytelnicy zobaczą także m.in. chińskie wersje znanych modeli samochodów, wyjątkową sesję mody biurowej i relacje z podróży do Szwajcarii i na Galapagos.
Oba miesięczniki ukażą się na rynku w piątek, 30 sierpnia br. – „Avanti” w cenie 5,99 zł, a „Logo” – 9,99 zł.
Wrześniowe wydania „Avanti” i „Logo” wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (radiostacje Agory), internecie (Gazeta.pl, WP, media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach sieci Helios oraz w prasie („Co Jest Grane 24”). Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.