Relaunch dwutygodnika „Tina”
Już 26 lutego w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika „Tina” w odnowionej formule i szacie graficznej.
Począwszy od wydania 5/2020 „Tina” będzie miała, nowe rubryki z poradami, powiększone działy: moda i kuchnia oraz zmienioną szatę graficzną.
Magazyn otrzymuje bardziej czytelną i przejrzystą strukturę, a nowy sposób prezentacji materiałów oraz komunikacji z czytelniczkami sprawia, że „Tina” jest teraz bardziej nowoczesna, pozostając czasopismem poradniczym najwyższej jakości.
Powiększony dział mody prezentuje najnowsze trendy, zastępując dotychczasowy modułowy układ dużymi, inspiracyjnymi zdjęciami, nie zapominając jednak o praktycznym i poradniczym podejściu, które znajdziemy w materiałach: „Modowy przewodnik” i „Modowe tak i nie”.
Dział kulinarny zyskał autorską rubrykę „Szef kuchni poleca” z przepisami Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy programu MasterChef. Zmienił się także zakres tematyczny rubryki psychologia, która w nowej formule jest bardziej dopasowana do oczekiwań grupy docelowej i porusza ważne dla niej tematy dotyczące związków, relacji, rodziny, samorozwoju.
Nowa „Tina” będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł.
Sprzedaż wydania 5/2020 zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, natomiast wydania 6/2020 kampanią w radiu RMF FM. Kampania obejmuje także promocję wydań w magazynach Wydawnictwa Bauer.
Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował Digit-Art.