AMD i Oxide Games łączą siły na rzecz rozwiązań do grania w chmurze
AMD (NASDAQ: AMD) i Oxide Games ogłosiły dziś wieloletnie partnerstwo w celu wspólnego rozwoju technologii graficznych dla rozwijającego się rynku gier w chmurze.
Łącząc wiodącą wiedzę sprzętową i graficzną AMD z sprawdzonymi możliwościami programistycznymi Oxide i innowacyjnym silnikiem gier Nitrous, firmy planują stworzyć solidny zestaw narzędzi i technologii do renderowania w chmurze zaprojektowanych od podstaw, aby spełnić wymagania chmury w czasie rzeczywistym oparte na grach.
„W AMD jesteśmy dumni z tego, że możemy przekraczać granice tego, co może zrobić technologia, dzięki czemu poprawia wrażenia z gry” – powiedział Scott Herkelman, wiceprezes i dyrektor generalny działu grafiki w AMD. „Oxide podziela tę pasję i jest dla nas idealnym partnerem, ponieważ poszerzamy sposób, w jaki gracze grają, jednocześnie zapewniając wymaganą jakość.”
„Motto Oxide polega na wprowadzaniu do życia gier, których nigdy wcześniej nie widziano ani nie doświadczano. Specjalnie z myślą o tym celu zbudowaliśmy silnik Nitrous ”– powiedział Marc Meyer, prezes Oxide Games. „Zaangażowanie AMD w sprawy graczy i ich przywództwo w tworzeniu najnowocześniejszych urządzeń jest doskonałym uzupełnieniem zaangażowania Oxide w tę samą doskonałość oprogramowania”.