BadaniaMediaPolsat

16. Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało ponad 5 milionów widzów

Z ogromną przyjemnością informujemy, że widzowie Telewizji Polsat jak zwykle nie zawiedli! Tegoroczny, 16. Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało ponad 5 milionów widzów!

 

 

 

 

Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 31% SHR, a w grupie 16-49 aż 37,03% SHR!

Jak co roku inicjatywa Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media sprawi radość dzieciom i ich rodzicom. Kwota w wysokości 1.213.352,69 złotych zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji POLSAT!

Po raz kolejny wszyscy pokazaliśmy, że pomaganie to prosty gest, zwłaszcza w magiczny czas jakim jest 6 grudnia. Cieszymy się, że tak ogromna rzesza osób usiadła w piątek przed telewizorami i obejrzała Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki temu udało się zebrać fundusze na leczenie i wsparcie chorych dzieci. Gdy przychodzi podsumowanie tej akcji, za każdym razem widzimy, że chęć pomagania jest czymś naturalnym i widzowie Polsatu są tego najlepszym przykładem. To dzięki widzom znowu ogromna ilość naszych podopiecznych otrzyma tak konieczną dla Nich pomoc. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękujemy!mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych szesnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zebraliśmy ponad 20 milionów złotych!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *