2 października startuje TVO – nowy kanał telezakupowy
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, 2 października startuje nowy kanał telezakupowy TVO który, będzie dostępny na platformie Cyfrowego Polsatu oraz na żywo w serwisie tvo.pl.
Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów.
– Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne – zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.
Projekt tvo ma wystartować 2 października br. Ma to być ogólnopolska platforma zakupowo – sprzedażowa oparta o dedykowany kanał telewizyjny w dystrybucji kablowej i satelitarnej o nazwie tvo i serwis e-commerce pod adresem tvo.pl.
Szefami projektu są Michał Cieśla (prezes zarządu TVO, były prezes Mango Media) oraz Olgierd Dobrzyński (wiceprezes ds. rozwoju biznesu TVO, były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN).
Michał Cieśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przybliża szczegóły funkcjonowania zapowiadanego projektu.
– Telewizyjno-internetowa platforma tvo będzie miejscem wygodnych zakupów produktów dla klientów dokonujących zamówień z dowolnego miejsca, zapewniająca szybką dostawę, bezpieczne płatności, ofertę sprzedaży ratalnej, 120 dni na zwrot oraz profesjonalny bezpłatny serwis call center – zapowiada Cieśla.
– Bardzo stawiamy na formaty wideo, jakość, bezpieczeństwo transakcji i dostaw oraz wygodę naszych klientów. Nad uruchomieniem tvo i tvo.pl od ponad roku pracuje zespół profesjonalistów mających ogromne doświadczenie zarówno w e-commerce, jak i w mediach elektronicznych.
Z informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że na starcie kanał tvo będzie dostępny na platformie Cyfrowego Polsatu oraz na żywo w serwisie tvo.pl. W ciągu pół roku firma planuje osiągnąć zasięg na poziomie 80 proc. pokrycia dystrybucji kablowej i satelitarnej. Docelowo ma to być 100 proc. zasięgu w tym segmencie, a także na żywo na stronie tvo.pl oraz w dedykowanej aplikacji mobilnej.
Strona internetowa TVO: https://tvo.pl/
źródło:Wirtualnemedia.pl