Prasa - Ksiązka

20 lat tygodnika Newsweek Polska. W poniedziałek ukaże się wydanie jubileuszowe

3 września 2001 r. ukazał się pierwszy numer tygodnika „Newsweek Polska”. Dziś, po dwóch dekadach, to jeden z najważniejszych tytułów społeczno-politycznych na polskim rynku prasowym.

 

6 września pojawi się jubileuszowe 1023. wydanie Newsweeka. Od początku istnienia tygodnika zostało wydrukowanych ponad 220 milionów egzemplarzy. Najnowszemu wydaniu będzie towarzyszyć ponad 20-stronicowa sekcja tematyczna „Trendy Przyszłości” na temat tego, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać nasze kolejne 20 lat.

– W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników – podkreśla Tomasz Lis, redaktor naczelny Newsweek Polska.

„Newsweek Polska” opisuje zagadnienia polityczne, społeczne, naukowe oraz kulturalne z Polski i ze świata – w sposób atrakcyjny, rzetelny i przystępny. Co tydzień przedstawia obszerne, pogłębione materiały, wywiady z postaciami ze świata, polityki, kultury i sportu, a także felietony znanych autorów. Tygodnik dociera do czytelników wymagających, chcących być na bieżąco z informacjami ze świata i nowościami z każdej branży, interesujących się filmem, książką i muzyką, chodzących często do kina czy teatru​, świadomych i aktywnych, chcących poszerzyć swoje horyzonty.

Z okazji jubileuszu ruszył też Plebiscyt Newsweeka, którego celem jest wyłonienie osób mających największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Czytelnicy głosowali na jedynego kandydata w kategorii ogólnej 20 LUDZI NA XX-LECIE NEWSWEEKA i w ośmiu poszczególnych kategoriach. Zwycięzców poznamy 6 września w jubileuszowym wydaniu Newsweeka oraz na Newsweek.pl. Więcej o Plebiscycie: https://www.newsweek.pl/plebiscyt20lat

Tygodnik „Newsweek Polska” składa się z kilku określonych działów: Polityka, Społeczeństwo, Nauka, Historia, Kultura oraz Biznes. Poza tymi głównymi działami „Newsweek Polska” to również ciekawe i ważne artykuły z zakresu zdrowia, psychologii, ekologii („Zielony Newsweek”) czy stylu życia. Oprócz tygodnika ukazują się magazyny: „Newsweek Historia”, „Newsweek Psychologia”, „Newsweek Psychologia Nastolatka”, „Newsweek Learning English”, „Newsweek Wywiady”, a także „Newsweek Zdrowie”, powstający we współpracy z serwisem Medonet.pl.

„Newsweek Polska” to też ważna marka w Internecie i social mediach. Serwis Newsweek.pl to nie tylko teksty z tygodnika, ale też dodatkowe felietony, analizy oraz podcasty prowadzone przez dziennikarzy „Newsweeka”. Profil Newsweek Polska na Facebooku obserwuje ponad 497 tys. osób, na Twitterze – ponad 908 tys., a na Instagramie – 44 tys.

Podcasty „Newsweeka” i prowadzący:

– Świat_PL – Tomasz Lis,

– Spod stolika – Dominika Długosz,

– Druga strona pieniądza – Konrad Sadurski,

– Instrukcja obsługi świata – Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek.

„Newsweek Polska” można kupić w kioskach, salonach prasowych, sklepach i na stacjach paliw. Tygodnik jest także dostępny w prenumeracie oraz w e-prenumeracie, a także w wersji cyfrowej dzięki subskrypcji Newsweek.pl lub Mediaklub.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *