MediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

„Kuba Wojewódzki” niczym wino – im starszy, tym lepszy!

„Kuba Wojewódzki” to dowód na to, że nieważna jest metryka, ale to, co nigdy się nie starzeje – jakość! A jesienna odsłona jest tego najlepszym przykładem. Najpopularniejszy talk-show przyciąga przed telewizory prawie 700.000 widzów, zostawiając konkurencję daleko w tyle. To kolejny sukces Kuby Wojewódzkiego, którego autorski program z sezonu na sezon notuje coraz lepsze wyniki oglądalności.

 

Kuba Wojewódzki ponownie udowodnił, że w talk-show „umie” jak nikt inny. W jesiennej odsłonie jego autorski program przyciąga przed telewizory średnio 700.000 widzów, zapewniając ponad 13% udziału w grupie docelowej (komercyjnej) oraz ponad 10% w grupie ogólnej. Tytuł zanotował także kilkuprocentowy wzrost względem ubiegłych sezonów – o 4 % (wiosna 2022) i o 2% (jesień 2021) – w grupie komercyjnej. Największą widownię, jak do tej pory, zgromadził odcinek 3., w którym na kanapie gospodarza zasiedli Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński.

W październiku Kuba Wojewódzki będzie świętował 20-lecie swojego autorskiego programu. Rok temu minęło dokładnie 15 lat, odkąd najpopularniejszy showman w Polsce dołączył do rodziny TVN.

Po każdym odcinku „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek g. 22:40) na użytkowników Playera czeka „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy”, zawierający jeszcze bardziej smakowite kąski niepokazane na antenie. Dodatkowa pozycja znajduje się wśród najpopularniejszych w ofercie platformy.

Fot.: TVN Warner Bros. Discovery

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *