30-lecie dwutygodnika “Tina”
Dziś dwutygodnik „Tina” obchodzi jubileusz 30-lecia. „Tina” to drugi tytuł w historii Wydawnictwa Bauer w Polsce. Pierwsze wydanie pisma ukazało się we wrześniu 1992 roku i było pierwszym polskim masowym czasopismem kobiecym o niskiej cenie egzemplarzowej. „Tina” debiutowała jako miesięcznik, następnie ukazywała się jako dwutygodnik i tygodnik. Już wtedy w „Tinie” ważną rolę odgrywały zdjęcia i krótkie, ale treściwe informacje. Z biegiem lat rynek wydawniczy się zmieniał, tak jak i potrzeby czytelniczek. Dostosowując się do nich od 2009 roku „Tina” znowu stała się dwutygodnikiem i jest nim do dziś.
Dzisiejsza „Tina” to przede wszystkim wszechstronność. Dostarcza bowiem czytelniczkom skoncentrowane treści, które można przyrównać do haseł z Internetu. Jednocześnie na łamach znajdziemy także dłuższe, pogłębione materiały, typowe także dla miesięczników. To, w połączeniu z nowoczesną grafiką, sprawia, że „Tina” kompleksowo odpowiada na obecne potrzeby kobiet.
A czym zaskoczy jubileuszowe wydanie Tiny?
Na szczególną uwagę zasługuje wywiad z Joanną Brodzik, która gościła na łamach „Tiny” także w numerze jubileuszowym, ale 20 lat temu!
W numerze znajdzie się także poradnicza wycieczka przez dekady. Redakcja wybrała sprawdzone hity ostatniego 30-lecia z zakresu zdrowia, urody i prowadzenia domu oraz wyjątkową, odnoszącą się do archiwalnych wydań modę – nad wyraz aktualną, bo kilka ciekawych trendów z lat 90. ponownie gości na wybiegach.
A wisienką na tym urodzinowym torcie będą przepisy i życzenia kulinarnych mistrzów: Ewy Wachowicz i Tomasza Jakubiaka.
Jubileuszowy numer dwutygodnika „Tina” wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca radio RMF oraz prasę.
Wydanie będzie dostępne w dwóch wersjach, podstawowej w cenie 2,69 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,49 zł.