4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. Nowości TVP liderami pasm
W niedzielę, 8 września mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Liderami swoich pasm były nowości jesiennej oferty programowej TVP: pierwszy odcinek serialu kryminalnego „Profilerka” emitowany w sobotni wieczór w Jedynce z widownią na poziomie ponad 1,2 mln widzów, show „The Voice of Poland”, który zgromadził w TVP2 średnio 1,1 mln widzów oraz program rozrywkowy „Cudowne lata”, który w momencie najwyższej oglądalności oglądało 700 tys. widzów. Grupa TVP z udziałem na poziomie 21,7% (4+) pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji, a TVP1 przy udziale na poziomie 7,5% była liderem anten. W TOP10 programów weekendu aż 7 należało do TVP.
Grupowy pojedynek reprezentacji Polski z Chorwacją rozgrywany w ramach Ligi Narodów obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio ponad 3,5 mln widzów, przy udziale na poziomie 31,0%. Poza domem (OOH) Biało-Czerwonym kibicowało kolejne ponad 400 tys. widzów.
W sobotę, 7 września pierwszy odcinek serialu kryminalnego „Profilerka”, w którym w rolach głównych występują Wiktoria Gorodeckają i Michał Czernecki zgromadził 1,2 mln widzów w Jedynce, a udział wyniósł 11,9%.
Także w sobotę wystartowała 15. edycja „The Voice of Poland” – pierwsze przesłuchania w ciemno obejrzało w Dwójce średnio 1,1 mln widzów z 11,2 % udziału w paśmie.
W miniony weekend swoją premierę miał program rozrywkowy „Cudowne lata” o międzypokoleniowych różnicach między Milenialsami i Boomerami. 8 września w TVP2 show zgromadził ponad 600 tys. widzów. Udział w paśmie wyniósł 7,8%.
Zarówno premiera serialu „Profilerka”, jak i „The Voice of Poland” oraz „Cudowne lata” wygrały z propozycjami jesiennych ramówek konkurencyjnych stacji pod względem widowni oraz udziałów w paśmie.
Licznie oglądały się także wydania programu informacyjnego „19.30”. Średnio od piątku do niedzieli obejrzało je w TVP1, TVP Info i TVP Polonia prawie 1,4 mln widzów (udział 14,4%).
Niesłabnącą sympatią widzów cieszą się teleturnieje Telewizji Polskiej. 8 września nowe edycje znanych formatów obejrzało w Dwójce: „Familiadę” – ponad 1,2 mln widzów (udział 16,0%) i „Koło fortuny” – ponad 1 mln (udział 13,6%).
Dane: Nielsen Media (live+vosdal i OOH)
foto,źródło. TVP