4FUN Media oraz FCB łączą siły i rozwijają hybrydowy model agencji. Powstaje FCB Bridge2Fun.
Grupa 4FUN Media poszerzyła swoje struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB – jednej z 10 największych międzynarodowych grup komunikacyjnych na świecie. Uzyskując w ten sposób afiliację sieci FCB, agencja funkcjonować będzie pod nazwą FCB Bridge2Fun. Dołączając do sieci o globalnym zasięgu, agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Pozwoli to umocnić rynkową pozycję i realizować nowe biznesowe wyzwania.
Dzięki temu strategicznemu porozumieniu agencję Bridge2Fun zasili zespół FCB Warsaw, tworząc tym samym nową organizację o nazwie FCB Bridge2Fun. Będzie to połączenie biznesowego dynamizmu i elastyczności oraz kreatywnej siły leżącej u podstaw wielokrotnie nagradzanych projektów obu agencji. FCB Bridge2Fun zarządzane będzie przez Rafała Barana.
„FCB Bridge2Fun to kolejny etap budowy agencji hybrydowej, czyli takiej, która pozostanie elastyczna, będzie potrafiła bardzo sprawnie odpowiadać na potrzeby klientów, a jednocześnie będzie bogata w doświadczenia i zasoby sieci o zasięgu globalnym. Wykorzystując dodatkowo potencjał innych spółek z grupy 4FUN Media, jak choćby telewizji muzycznej 4FUN.TV, mamy do dyspozycji wyjątkowe w skali polskiego rynku narzędzia do budowy komunikacji marek. Dzięki temu będziemy mogli sięgać po kolejne wyzwania i dostarczać klientom jeszcze lepsze projekty.” – podsumował Rafał Baran, prezes grupy 4FUN Media
Bridge2Fun to hybrydowa agencja reklamowa wchodzącą w skład grupy 4Fun Media – jedynej na rynku łączącej świat nowoczesnej rozrywki z niestandardową reklamą. Działająca na rynku od 2015 roku agencja ma na koncie zintegrowane projekty komunikacyjne dla takich klientów jak T-Mobile, Showmax, Lotos, Born2Be, Black Energy Drink, Onet (Grupa RASP), czy portalu Gratka.pl. Łącząc różne obszary reklamowej komunikacji, zespół agencji z sukcesem budował doceniane i nagradzane projekty. Za launch serwisu Showmax na polskim rynku Bridge2Fun otrzymała srebrne statuetki na tegorocznym EFFIE oraz trzykrotne wyróżnienie dla najchętniej oglądanego spotu – YouTube Ads Leaderboard za kampanię dla T-Mobile.
FCB (Foote, Cone & Belding) jest globalną firmą zajmującą się zintegrowaną komunikacją marketingową, której kreatywne dziedzictwo sięga 1873 roku. Z zespołem ponad 8000 osób w 80 krajach, firma jest częścią Interpublic Group of Companies (NYSE:IPG)
FCB Warsaw ma na swoim koncie ponad 125 nagród na lokalnych i międzynarodowych konkursach reklamowych, włączając w to Effie. Do grona klientów agencji należą m.in. Nivea, Posnania czy Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.