BadaniaMediaTVP

Bezkonkurencyjne „Pytanie na Śniadanie”

Ulubiony program śniadaniowy widzów – „Pytanie na Śniadanie” obejrzało 3 września ponad 522 tys. widzów według MOR*, a według Nielsen Audience Measurement ponad 452 tys. osób (udz. 11,65%). Poniedziałkowe wydanie audycji Dwójki pokonało konkurencję we wszystkich kategoriach wiekowych.

„Pytanie na Śniadanie” widzowie mogą oglądać na antenie TVP2 przez siedem dni w tygodniu już od godz. 7:55. Wczorajszy poranny hit Dwójki poprowadzili Monika Zamachowska i Michał Olszański.

Widzowie obejrzeli w nim m.in. wyjątkowo interesującą rozmowę z rekordzistą w locie balonem. „Pytanie na Śniadanie” przywitało razem z uczniami także nowy rok szkolny, a Mateusz Szymkowiak odwiedził jedną z warszawskich szkół.

Widzowie mogli się również dowiedzieć jaki wpływ na dzieci mają tablety i smartfony, nie zabrakło także ciekawych tematów dotyczących zdrowia i urody oraz najświeższych informacji ze świata show biznesu.

„Pytanie na Śniadanie”, TVP2, codziennie o godz. 7:55

*Według Modelu Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *