Sobotnia „Gazeta Wyborcza” z kodem dostępu do treści na Wyborcza.pl
W sobotę, 27 października br. czytelnicy papierowego wydania „Gazety Wyborczej” znajdą w nim kod dostępu do wszystkich treści publikowanych w serwisie Wyborcza.pl. Dzięki niemu przez dwa tygodnie będą mogli czytać wersję online „Gazety Wyborczej” i wypróbować w ten sposób prenumeratę cyfrową dziennika.
Każdy numer sobotniej „Gazety Wyborczej” będzie zawierał indywidualny, jednorazowy kod dostępu, który pozwoli na korzystanie z bogatej oferty materiałów na Wyborcza.pl przez 14 dni. Kod można aktywować do 2 listopada br.
Wsparciem akcji będą wyjątkowe publikacje weekendowej „Gazety Wyborczej”, specjalnie rozwijane i uzupełniane w internecie. W papierowej wersji dziennika pojawi się m.in. wywiad z Anną Bikont – współautorką książki o Jacku Kuroniu, a w serwisie Wyborcza.pl przedpremierowo opublikowane zostaną dwa rozdziały biografii „Jacek”. W internecie redakcja przypomni również swoje archiwalne materiały, poświęcone Jackowi Kuroniowi. W drukowanym numerze zamieszczony zostanie tekst Krzysztofa Vargi o serialu „House of Cards” po akcji #METOO, natomiast w sieci czytelnicy przeczytają wywiad z Robin Wright, czyli odtwórczynią roli Claire Underwood. Z kolei tekst o tym, co zamierzają robić himalaiści po zdobyciu wszystkich szczytów, dopełnią w internecie fragmenty książki Piotra Trybalskiego „Wszystko za K2. Ostatni atak lodowych wojowników”. Również artykuł w papierowej wersji dziennika – o zmarnowanych głosach w wyborach samorządowych – uzupełniony zostanie materiałami na Sonar.wyborcza.pl, pokazującymi frekwencję w największych miastach.
Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” z kodem dostępu do Wyborcza.pl to kolejne działanie promujące prenumeratę cyfrowych treści dziennika. Zespół „Gazety Wyborczej”, która jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce, rozwija w ten sposób swoją ofertę i wpisuje się w strategię Grupy Agora, która stawia na treści i usługi premium.
Sobotni numer „Gazety Wyborczej” będzie kosztować 7,99 zł. Wydanie wspiera promocja w telewizji, a także autopromocja na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.