Listopadowe „Logo” z braćmi Bargiel na okładce
Tematem najnowszego wydania „Logo” są góry. Redaktorzy magazynu pojechali do Zakopanego, aby zapytać braci Bargiel, skąd się wzięła ich wspólna pasja do skialpinizmu i jakie to uczucie zjechać na nartach z K2. W numerze znalazły się także m.in. opowieści o trekkingu w Tatrach i Himalajach, historia wspinaczki wysokogórskiej oraz porady, jakie buty wybrać na stok. Miesięcznik ukaże się na rynku we wtorek, 30 października br.
[AdSense-A]
Bohaterami okładki listopadowego „Logo” są trzej bracia Bargiel: Andrzej – skialpinista, który jako pierwszy na świecie zjechał na nartach z K2, Bartek – operator drona, który podczas wyprawy Andrzeja wleciał bezzałogowcem na 8,7 tys. m n.p.m. i pomógł w ten sposób uratować innego himalaistę oraz Grzegorz – zawodowy ratownik TOPR, będący inspiracją dla młodszych braci. W wywiadzie z Łukaszem Figielskim mężczyźni opowiadają, jak to jest dorastać wśród jedenaściorga rodzeństwa, skąd się wzięła u nich wielka pasja do gór i jak wyglądały ich wspólne wyprawy na ośmiotysięczniki. Pasjonaci rozmawiają również m.in. o kondycji polskiego narciarstwa alpejskiego, przyszłości skialpinizmu oraz planach na himalajską wyprawę trzech braci.
Ponadto w najnowszym numerze „Logo” będzie można znaleźć historie z górskich wypraw dziennikarzy magazynu. Aleksander Hudzik zdecydował się na podejście pod pierwszy ośmiotysięcznik zdobyty przez człowieka (w 1950 r.), czyli Annapurnę. O swojej wyprawie w azjatyckie góry opowiada w tekście „Himalaje dla początkujących”. Z kolei Alex Kłoś postanowił przejść, a potem opisać w listopadowym wydaniu „Logo”, jedną z najtrudniejszych tras turystycznych w Tatrach – Orlą Perć. Czytelnicy będą mogli przeczytać również o tym, kto i kiedy wymyślił zimową wspinaczkę na najwyższe szczyty gór, dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę przy wyborze butów do nart, a także jaki sprzęt jest niezbędny na górskim szlaku.
Dla miłośników motoryzacji redakcja przygotowała kilka interesujących tematów, m.in. wywiad z Kajetanem Kajetanowiczem o doskonaleniu techniki jazdy, artykuł o tym, co mówią o właścicielu tablice rejestracyjne oraz jak to jest zamieszkać we własnym samochodzie.
Najnowsze wydanie „Logo” dostępne będzie w sprzedaży od jutra – wtorku, 30 października br. w cenie 9,99 zł.
Listopadowy numer miesięcznika wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), internecie (gazeta.pl, wp.pl, media społecznościowe), telewizji (Planete+), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.