BadaniaTVP

W weekend widzowie wybrali rozrywkę w Telewizji Polskiej

Teleturnieje i programy rozrywkowe TVP: „Koło fortuny”, „Familiada”, „Jaka to melodia”, „Big Music Quiz” i Bake Off Junior” w weekend zanotowały najwyższe udziały i widownie od początku jesiennej ramówki. Rekordowy wynik miało też niedzielne wydanie „Wiadomości”.

 

 

 

 

Dwójkowy teleturniej „Koło fortuny”, którego gospodarzami są Rafał Brzozowski i Izabella Krzan, 28 października zanotował najlepszy wynik tej jesieni i drugi w tym roku. Odcinek obejrzało ponad 2,7 mln widzów przy udziałach 22,2%. W porównaniu do października 2017 roku widownia programu w grupie 4+ urosła o 17,7%.

Najlepszy wynik w jesiennej ramówce w niedzielę uzyskał teleturniej TVP2 „Familiada”, który przyciągnął przed telewizory 2,5 mln widz. (20,43% udz.). Ponad milionową widownię i 8,5% udz. miało kulinarne show Dwójki „Bake Off Junior”. W Jedynce liczną widownię zebrał teleturniej „Jaka to melodia” – 1,9 mln widzów (12% udz.). To najlepsze wyniki tych programów w jesiennej ramówce.

W piątek widzowie postawili na rozrywkę w TVP1. Prowadzony przez Sławomira i Kajrę muzyczny teleturniej „Big Music Quiz” obejrzało ponad 1 mln widz (7,8% udz.).

W minioną niedzielę najwyższy wynik od początku jesiennej ramówki uzyskały „Wiadomości”. Główny program informacyjny Telewizji Polskiej obejrzało prawie 2,7 mln widzów (16,4% udz.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *