Vestor DM wycenia akcję 4fun Media na 20,5 zł!
Analitycy Vestor DM, w raporcie z 29 października, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki 4fun Media z ceną docelową na poziomie 20,5 zł za akcję.
“W ciągu ostatnich trzech lat 4fun Media zmieniła swój profil biznesowy z niszowego producenta telewizji muzycznej na zdywersyfikowaną platformę medialną z rosnącym udziałem cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu spółka podwoiła przychody, a udział produkcji telewizyjnej w EBITDA spadł do ok. 40 proc. w 2018P z 84 proc. w 2015 roku” – podano w raporcie.
“Kolejny krok w rozwoju firmy to wejście w segment e-commerce oraz reklamę internetową i synergiczne wykorzystanie silnej marki oraz kompleksowej oferty medialnej” – dodano.
[AdSense-B]
Zdaniem analityków Vestor DM, kluczowymi czynnikami odpowiadającymi za wyniki spółki będą wzrost segmentu reklamy zewnętrznej, utrzymanie “wysokiego” poziomu wyników generowanych przez agencję reklamową oraz włączenie do grupy nowych biznesów – reklamy internetowej i e-commerce.
Oczekują oni znormalizowanego zysku netto w latach 2018-19 na poziomie odpowiednio 8,1 mln zł i 8,7 mln zł. EBITDA w tych latach – zgodnie z prognozą – ma wynieść 13,3 mln zł i 15 mln zł.
[AdSense-B]