Denis Pluskota PR Managerem w Abstra
Denis Pluskota, dotychczasowy PR Manager w Viacom International Media Networks, 5 listopada br. objął stanowisko PR Managera w firmie Abstra, której większościowymi udziałowcami są twórcy kanału Abstrachuje.tv.
Denis pokieruje nowo utworzonym działem public relations w Abstra. Do jego obowiązków należy opracowanie i implementacja strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej Abstra. Ponadto, Denis będzie odpowiadał za współpracę przy realizacji działań komunikacyjnych z partnerami biznesowymi Abstra.
[AdSense-B]
Nowy PR Manager w Abstra posiada 8-letnie doświadczenie w public relations. Poprzednio pracował w MSLGROUP, m.in. dla takich firm, jak Discovery Networks, Wyborowa Pernod Ricard, USP Zdrowie i AkzoNobel. Przez ostatni rok sprawował stanowisko PR Manager w warszawskim oddziale Viacom International Media Networks.
[AdSense-B]
– Jeszcze 12 miesięcy temu zatrudnialiśmy w Abstra niecałe 30 osób. W tej chwili jesteśmy nie tylko krajowym liderem produkcji wideo na polskim YouTube, ale również jedyną firmą na rynku, dostarczającą wysokiej jakości treści rozrywkowe i popularnonaukowe, kierowane do młodej grupy docelowej. Tak dynamiczny rozwój wymaga troski o wizerunek firmy, zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Dlatego zdecydowaliśmy się na utworzenie działu public relations, którym pokieruje Denis – powiedział Olek Wandzel, członek zarządu Abstra.