Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl
Od wtorku, 13 listopada br. za współpracę z klientami bezpośrednimi, średnimi i mniejszymi, a także lokalnymi Gazeta.pl odpowiada Ewa Budzynowska, nowa manager sprzedaży ds. klientów bezpośrednich portalu.
Ewa Budzynowska ma blisko 20 lat doświadczenia w sprzedaży mediów, w różnych obszarach rynkowych. W grupie Gazeta.pl pracuje od marca 2016 r. i od początku uczestniczyła w tworzeniu struktur działu sprzedaży klientów bezpośrednich.
Wcześniej pracowała m.in. w Bauer Media, gdzie z kluczowymi klientami realizowała kompleksowe kampanie prasowe i projekty cross-mediowe. Następnie przez trzy lata zajmowała się pozyskiwaniem nowego biznesu oraz tworzeniem strategii sprzedaży w branży OOH, zarówno dla sieci tradycyjnych, jak i digital signage.
Ewa Budzynowska zastąpiła na stanowisku szefowej działu Martę Zalewską, która podjęła decyzję o opuszczeniu Agory.
Dyrektorem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl jest Wojciech Siulkowski, a dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl odpowiedzialną zarówno za sprzedaż agencyjną, jak i bezpośrednią jest Renata Hendel.
Nadzór nad całą strukturą sprzedaży jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl sprawuje Tomasz Pudlis.