Huawei ogłasza nowe kierunki rozwoju i strategicznych partnerów
Booking.com, Rentalcars.com, Rideways, KAYAK, Moovit, Qwant, Skyscanner i SQUID dołączają do grona wiodących usługodawców, którzy będą dystrybuować treści i usługi premium wśród użytkowników urządzeń Huawei. Podczas konferencji Huawei Eco-Connect Europe 2018, Huawei ogłosił też filary rozwoju usług mobilnych, które koncentrować się będą na Huawei Assistant, Huawei Pay
i Huawei Video.
Nowe usługi i aplikacje to nowe możliwości dla użytkowników
Podczas konferencji Huawei Eco-Connect Europe 2018 pod hasłem „Współpraca”, Huawei zaprezentował wizję oraz narzędzia do uzyskania pozycji globalnego lidera na rynku smartfonów i usług mobilnych. Cel ten firma chce osiągnąć dzięki opracowaniu wraz z partnerami szeregu innowacyjnych usług, obejmujących m.in. personalizowanie informacji w urządzeniach mobilnych, płatności mobilne oraz inteligentne podróżowanie.
Mobilne płatności, cyfrowy asystent i platforma video
Kluczowe dla Huawei Mobile Services kierunki uwzględniają takie usługi jak Huawei Assistant, którego premiera zaplanowana jest na 2019 rok, usługa płatności mobilnych Huawei Pay (dostępna w wybranych krajach w Europie od 2019 roku) oraz Huawei Video. Ponadto, Huawei ogłosił, że funkcjonalność Huawei In-App Purchase (IAP), czyli możliwość zakupów z poziomu aplikacji, jest już dostępna w 135 krajach.
– Nieustannie doskonalimy nasze usługi mobilne, tak aby były przyjazne i intuicyjne dla każdego użytkownika. Chcemy, aby inspirowały do odkrywania możliwości jakie daje nowoczesny smartfon, a korzystanie z urządzeń elektronicznych było jeszcze bardziej ekscytujące – mówi dr Jaime Gonzalo, wiceprezes ds. mobilnych w Europie, Huawei Consumer Business Group.
Huawei Mobile Services liczy już ponad 460 milionów użytkowników w ponad 170 krajach.
W samej Europie jest już ich 32 mln. Program to połączony ze sobą ekosystem, który pomaga użytkownikom korzystać z wysokiej jakości treści, jednocześnie zapewniając im bezpieczeństwo
i chroniąc ich prywatność.