BadaniaMedia

TVN Turbo bije kolejne rekordy oglądalności

Po osiągnięciu najlepszych wyników w historii kanału we wrześniu 2018, TVN Turbo nie zwalnia tempa i w październiku bije kolejne rekordy oglądalności. Zarówno udział na poziomie 0,68% w grupie 4+, jak i 1,22% w grupie komercyjnej to najwyższe rezultaty w piętnastoletniej historii stacji.

 

Wzrost odpowiednio o 17,2% i 18,4% jest efektem znakomitego przyjęcia jesiennej ramówki przez widzów. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się nowe produkcje TVN Turbo: „Służby ratownicze” i „Garaż Dudy”, a także premierowe sezony znanych już widzom serii takich jak „Automaniak”, „Pomoc drogowa 24h”,„Ciężarówką przez Stany” czy „Raport Turbo”.

TOP 10 EMISJI – PAŹDZIERNIK 2018

4+ 4+ 16-49 16-49
Tytuł Data (r) AMR SHR % AMR SHR %
1 ABSURDY DROGOWE /PROG.ROZR.POL./ 2018-10-14 239 444 2,84% 163 389 5,02%
2 NOWY GADZET /PROG.PORAD.POL./ 2018-10-07 216 521 2,40% 204 166 5,85%
3 WOJNY SAMOCHODOWE /PROG.ROZ.POL./ 2018-10-07 210 115 2,28% 187 149 5,36%
4 RATUJEMY KLASYKI /SER.DOK.POL./ 2018-10-14 204 903 2,52% 163 228 5,07%
5 AUTOMANIAK /MAGAZ.MOTORYZ./ 2018-10-07 203 610 2,44% 150 900 4,58%
6 SLUZBY RATOWNICZE /SER.DOK.POL./ 2018-10-21 203 517 2,01% 143 995 3,58%
7 MEGATRANSPORTY /PROG.ROZR.POL./ 2018-10-07 200 919 2,26% 155 373 4,47%
8 GARAZ DUDY /MAG.MOTOR.POL./ 2018-10-28 195 760 1,39% 143 531 2,69%
9 POMOC DROGOWA 24H /PROG.ROZ.POL./ 2018-10-30 195 040 1,54% 118 024 2,66%
10 CIEZAROWKA PRZEZ STANY /SER.DOK.POL./

 

„Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tak wysokich wyników. Kolejne rekordy są dla nas dowodem na zaufanie i uznanie widzów, za które bardzo dziękujemy. Warto podkreślić, że za sukcesem jesiennej ramówki stoją nasze autorskie programy. Aż 7 premierowych emisji zebrało przed telewizorami ponad 200 000 widzów z grupy 4+ („Absurdy drogowe”, “Nowy gadżet”, “Wojny samochodowe”, „Ratujemy klasyki”, „Automaniak”, „Służby ratownicze”, “Megatransporty”)mówi Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

„Widzowie nie przestają dostarczać nam powodów do radości. Nie spoczywamy jednak na laurach i już pracujemy nad kolejnymi sezonami ich ulubionych produkcji. Nie brakuje nam również pomysłów na zupełnie nowe, unikalne formaty. Wszystko to oczywiście na najwyższym poziomie, do którego przyzwyczailiśmy naszych odbiorców”dodaje Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

Poprzedni rekord z września 2018 wynosił odpowiednio 0,65% w grupie 4+ i 1,18% w kluczowej grupie docelowej 16-49.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *