21-ego listopada obchodzimy Światowy Dzień Telewizji (wideo)
21-ego listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Tegoroczna dwudziesta druga edycja tego globalnego święta skupia się na haśle „premium kontent”. Telewizja w dzisiejszych czasach wyróżnia się wysoką jakością dostarczanych treści, które bawią, inspirują, informują i łączą widzów na całym świecie. Oglądany kontent może wpływać na codzienne życie ludzi dostarczając im tematów do rozmowy z bliskimi, czy też wywołując dyskusje wśród znajomych.
“Telewizja powinna kontynuować swoją rolę w edukowaniu i angażowaniu widzów, w szczególności młodą widownię. Obejmuje to dzielenie się sukcesami osób lub organizacji, które przyczyniają się do polepszania naszego społeczeństwa. Jest to podkreślane przez temat tegorocznego Światowego Dnia Telewizji, obchodzonego 21 listopada „premium kontent – kontent, który jednoczy, inspiruje i informuje”. – mówi Caroline Petit, Zastępca Dyrektora Regionalnego Centrum Informacji Organizacji Narodów Zjednoczonych dla Europy Zachodniej (UNRIC).
Przykłady na to, jak premium kontent wpływa na opinie i zachowania widzów można znaleźć na platformie tv.tvnmedia.pl, link do artykułu: https://tv.tvnmedia.pl/kontent-premium-edukuje-inspiruje-i-laczy-widzow/.
21 listopada 2018 tv.tvnmedia.pl obchodzi swoje 2 urodziny! Platforma jest częścią projektu tv♥, powołanego przez TVN Media. Inicjatywie przyświeca udostępnianie wiedzy oraz inspiracji na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów.
W bazie publikacji dostępnych na tv.tvnmedia.pl znajduje się już ponad 400 materiałów udostępnianych cyklicznie co tydzień. Emitowane artykuły poruszają obszary związane z efektywnością inwestycji mediowych, skutecznym dotarciem do grup celowych, czy też z kierunkami rozwoju światowego marketingu.
Publikacje platformy tv.tvnmedia.pl są przygotowywane przez dział strategii i badań produktu reklamowego TVN Media. Materiały przedstawiają wyniki międzynarodowych raportów oraz własnych badań realizowanych we współpracy z jednostkami badawczymi w Polsce. Tegorocznym przykładem publikacji własnej jest np. Raport AdNation Polska 2018, mający na celu zweryfikowanie jak przedstawiciele branży reklamowej postrzegają media oraz narzędzia komunikacji, a jak widzi je w swoim otoczeniu przysłowiowy „Kowalski”.
Wśród materiałów udostępnianych na platformie tv.tvnmedia.pl prowadzone są również publikacje tworzone we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach projektów #opiniejuroraeffie oraz #imaginationday
Projekt tv♥ to nie tylko platforma tv.tvnmedia.pl ale również coroczna konferencja tv day, poświęcona roli tv w erze ewolucji rynku mediów. Podczas dwóch pierwszych edycji wydarzenia na scenie wystąpili światowej sławy prelegenci jak Bob Hoffman, Martin Lindstrom, czy też Matt Hill. Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na platformie tv.tvnmedia.pl oraz na profilach Facebook i Instagram @tvnmedia.pl.