MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN Media biurem reklamy Telewizyjnej Roku 2018

Wg raportu specjalnego “Biura Reklamy”, realizowanego przez Millward Brown na zlecenie Media & Marketing Polska, TVN Media zostało uznane przez reklamodawców mianem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku 2018.

 

W ocenie klientów największe atuty TVN Media to: umiejętności doradcze, oferowanie ciekawych rozwiązań, atrakcyjność formatów oraz profesjonalna obsługa kampanii internetowych:

„Oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania” – 86% Klientów wskazało TVN Media vs 48% średnia w tej kategorii

„Potrafi doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązanie” – 70% Klientów wskazało TVN Media vs 55% średnia w tej kategorii

„Profesjonalnie obsługuje kampanie internetowe” – 50% Klientów wskazało TVN Media vs 40% średnia w tej kategorii

W treści uzasadnienia werdyktu przyznania TVN Media nagrody Biura Reklamy roku 2018 podano następujące opinie:

„TVN Media to broker kompletny  – dobrze uzbrojony na „epokę multiscreen”.

„Biuro TVN Media ma od kilku sezonów bardzo ciekawą ofertę działań niestandardowych wykraczających poza tradycyjne bloki reklamowe. Teraz – pod skrzydłami Discovery – ma szansę na rozwój i dodatkowe rozszerzenie swojej oferty.”

„Mocną stroną biura reklamy TVN są dziś projekty branded content.”

„Biuro Reklamy TVN chce być partnerem kompletnym – stąd też coraz odważniejsze eksperymenty łączące TV i internet.”

„Biuro ma być nie tylko „klasycznym” brokerem czasu reklamowego. Doroczny event TV Day i projekt tv.tvnmedia.pl mają wywoływać dyskusję całej branży.”

Wysoka wartość biznesowa prowadzonych działań oraz zadowolenie reklamodawców to cele, które stawiamy przed sobą każdego dnia. Dlatego przyznany tytuł Biura Reklamy Telewizyjnej 2018 jest dla nas szczególnie ważną nagrodą, gdyż wiąże się z opiniami pochodzącymi od Klientów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *