Radio

Wyróżnienie dla spotu Radia TOK FM w konkursie Kreatura 2018 (wideo)

Reklama Radia TOK FM z hasłem “Słuchaj TOK FM #kimkolwiekjesteś” zdobyła wyróżnienie w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2018. Jury złożone z reprezentantów polskiej branży reklamowej doceniło spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji. Gala konkursu Kreatura 2018 odbyła się w czwartek, 22 listopada br. w Warszawie.

 

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. W kilku kategoriach nagradzane są w nim twórcze interpretacje, ciekawe strategiczne koncepty i innowacyjne nośniki komercyjnych treści. Do tegorocznej edycji Kreatury zgłoszono 108 prac, z których 46 uzyskało nominacje do nagród.

Reklama Radia TOK FM została wyróżniona w kategorii: Film – wideo w internecie.
Podczas uroczystej gali konkursu, która odbyła się 22 listopada br., wyróżnienie za kreację spotu TOK FM odebrali: Marcin Tekień, dyrektor promocji Grupy Radiowej Agory (GRA), Anna Stachowiak i Maciej Sawicki z domu produkcyjnego Foszer Sawicki oraz Filip Syczyński, reżyser.

– W naszym nowym spocie chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać, że szerokie i różnorodne grono słuchaczy ma dostęp do audycji Radia TOK FM zawsze i wszędzie. Współpraca z Foszer Sawicki była dla nas fantastycznym doświadczeniem, a kolaudacja reklamy okazała się być dopiero początkiem tej niesamowitej wspólnej przygody. Cieszymy się z wyróżnienia branży reklamowej, podobnie jak z entuzjastycznego przyjęcia naszego spotu przez wielu odbiorców, którzy wiedzą, że możesz być z nami #kimkolwiekjesteś skomentował wyróżnienie Marcin Tekień z GRA.

Spot reklamowy Radia TOK FM był głównym elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem “Słuchaj TOK FM #kimkolwiekjesteś”. Reklamę rozgłośni, akcentującą dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. można było zobaczyć internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w kinach i telewizji. Towarzyszyły jej promocje prasowe i akcja na Facebooku – #kimkolwiekjesteś.

Kreację reklamową opracował zespół Radia TOK FM i promocji Grupy Radiowej Agory, a autorem konceptu kreatywnego był Adam Fijałkowski, wiceprezes GRA.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych – Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Reklama Radia TOK FM spotkała się w z wyjątkowym pozytywnym odbiorem widzów. Do spotu linkowały najbardziej opiniotwórcze profile i wydawcy. Koncepcja reklamy okazała się na tyle viralowa, że spot błyskawicznie stał się memem i trafił m.in. na Demotywatory.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *